Sälja häst - Vad tänka på ?!

Sv: Sälja häst - Vad tänka på ?!

Något som jag tycker är viktigt när man säljer en häst det är att man verkligen är ärlig mot kunden, har varit med om flera gånger då hälften stämmer av vad ägaren har sagt och sådant tycker jag är så otroligt tråkigt!! Men det är inte lätt att sälja en häst! som tur var så köpte en bekant till mig som jag har tränat och tävlat mkt med att hon köpte min pärla!! och då känndes det tryckt!

Sv: Sälja häst - Vad tänka på ?!

Ja, då blir det ju lite lättare när man redan vet hästen lite.. :) Men ofta är det ju så också att hästarna förändras lite när de byter hem, så även om ägaren sagt det som stämmer, kanske hästen är annorlunda när den nya ägaren får den sen.. Till alla andra, tack för svar! :) //Ellinor

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 321
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 539
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 045
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 802
Senast: SwedEmB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar