Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag köpte en häst för snart ett år sedan,av en köpare som inte direkt ville ha henne hon är snäll i all hantering men väldigt pigg inte...
Svar
11
· Visningar
1 773
Senast: Uddatyp
·
Hästmänniskan Är på jakt efter boxdörrar o hoppas ni kan hjälpa till o hitta det jag söker! Vill ha slagdörrar med mkt luftgenomsläpp då boxarna är...
2
Svar
24
· Visningar
6 227
Senast: Moffsan
·
I
Hästmänniskan hej jag lånar min kompis inloggningsnamn här för jag är inte meddlem här.. men jag tänkte fråga en sak jag har fått en tom loge att...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: a1agnlju
·
R
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart denna tråden hör, men tänkte höra om någon vet en rimlig kostad för att hyra ca 1 hektar betesmark under...
Svar
5
· Visningar
4 027
Senast: a1agnlju
·
M
Hästmänniskan Nu har avgiften för en ridlektion på min ridskola återigen höjts, och det väcker min nyfikenhet för vad andra ridskolor runt om i landet...
Svar
9
· Visningar
984
Senast: Bison
·
I
Hästmänniskan Hej jag ska ev flytta kusen till ett annat stall pga att jag eller hästen inte trivs. I de stallet jag hittat så är de en kallhyra på...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
9 114
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan När åker ni till stallet? Jag har ett problem. Min sambo jobbar och kommer inte hem förrän vid halv fem, fem. Sedan kan jag sticka till...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 870
Senast: Yrja
·
H
Hästmänniskan Jag var och kollade på ett varmblod idag. Frågade om hästen hade pass och så, men så sa hon att den inte hade det och inte heller...
2
Svar
20
· Visningar
2 296
Senast: pomelo
·
Hästmänniskan har någon något botemedel mot otur...? Har haft min häst i 1,5 år och har bara kommit ut på några små tävlingar, som dessutom gått åt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 853
Senast: Galapago
·
Hästmänniskan Vi ska flytta och tyvärr fick vi ta beslutet att en av dotterns ponnyer ej fick följa med..så han åkte på hästtransport ner till Skåne i...
Svar
15
· Visningar
1 594
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Ni hästägare som inte har bil, hur gör ni med inköp av kraftfoder, träningar, tävligar mm? Som student har man knappast råd med häst...
2
Svar
28
· Visningar
2 324
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Har en undran, har alla ett s k ägarbevis på sina hästar? Jag köpte en häst via handlare, betalade och fick hem hästen, kvitto på...
Svar
3
· Visningar
1 311
Senast: pomelo
·
J
Hästmänniskan Jag köpte en c-ponny av en bekant i januari. Det är en svensk ridponny m stam. Hon sa att ponnyns papper osv var inskickade till...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Jenku
·
N
Hästmänniskan Är på g att sälja en häst. Ett 9-årigt sto, hopphäst, som mig veterligen aldrig varit halt och friröntgades som 6-åring (exportrtg)...
Svar
3
· Visningar
1 102
Hästmänniskan ska jag ge orginalet eller kopian? håller på att ordna alla papper inför försäljningen nu...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: RIA
·
J
Hästmänniskan Då dottern bestämde sig för att sluta rida..... -Usch så hemskt, nja faktum är att det känns ganska befriande... Eller, första tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 015
Senast: Pettsson
·
B
Hästmänniskan Vad ska man göra när man har fått tillbaka sin häst från fodervärden o det fattas saker o saker som är sönder. Har kräft dem på pengar...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag kunde inte hitta en lämplig kategori att stoppa detta i...Men här är i alla fall en fråga. Jag är 21 år och funderar på at bygga...
Svar
10
· Visningar
1 724
Senast: åke
·
Hästmänniskan Känner mig väldigt omotiverad just nu. Ridningen känns jobbig... Fast hoppträningarna går bättre än någonsin med min nya häst (haft...
Svar
17
· Visningar
1 677
Senast: Xoya
·
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Josefiine
·