Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Från en person som undrade om jag kunde erbjuda stallplats till en ponnyunghingst över vintern. Ponnyn blir visst en stor B eller liten...
Hästmänniskan
Jag är 46 år och har återupptagit ridningen sedan ett par år tillbaka. Jag började rida islandshäst men har nu gått över till stor häst...
Hästmänniskan
Ska nu göra om i stallet men vet ej vilken modell jag ska välja mer än att det blir liggande rör.
5cm i diameter är rören och ska sitta...
Hästmänniskan
Om allt går som vi hoppas så köper vi en gård innom snar framtid:banana:
Mycket slit och jobb kommer det att bli men förhoppningsvis är...
Hästmänniskan
Nyfiken fråga... Vill se om folk har toppjobb eller vanliga.. Berätta gärna vad yrket innebär osv och vilka arbetstider ni har samt när...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hästmänniskan Hovskabb, hyperketatos (mallanders/sallanders) samt CPL (kroniskt lymfödem) är rasrelaterade besvär. Man kan INTE säga att det "bara är...