Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om jag lånar pengar från min enskilda firma. Hur ska det bokföras och deklareras? Alltså om jag skulle göra ett uttag för att senare...
Ekonomi & Juridik
Risk för att det blir en lång historia.
Jag köpte en fyraårig häst från tyskland förra året. Jättefin och vi funkar bra ihop, alla...
Ekonomi & Juridik
Jag har sett att några gör det men det var väldigt gamla trådar.
Jag har gödsel blandat med halm från 3 hästar i vinter och tänkte...
Ekonomi & Juridik
Skriver från ett utlänskt tangentbord, så inga å, ä och o da det blir for omstandigt..
Tillhor den hastlosa gruppen av manniskor som...
Ekonomi & Juridik
Hej! Sitter och funderar och funderar men kommer inte fram till någon som känns bra...
Lämnade iväg min ena häst till en fodervärd i...
Hästmänniskan
Sitter här och tittar på ett avsnitt ur Lyxfällan på TV3 play där en familj som äger både hundar, hästar, har barn och massor med bilar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.