Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Ekonomi & Juridik Om jag lånar pengar från min enskilda firma. Hur ska det bokföras och deklareras? Alltså om jag skulle göra ett uttag för att senare...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: sjoberga
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag gillar och är intresserad att köpa en shettis men hur mycket kostar dom att ha för er? Försäkring? Foder? Stall...
Svar
6
· Visningar
2 403
Senast: pemi
·
Hästmänniskan Vi står i valet och kvalet om vi ska köpa en ponny till våra barn eller inte. Jag har hållit på med hästar hela livet och sålde min...
Svar
7
· Visningar
1 561
Senast: Praefatio
·
Ekonomi & Juridik Risk för att det blir en lång historia. Jag köpte en fyraårig häst från tyskland förra året. Jättefin och vi funkar bra ihop, alla...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
15 923
Senast: SusieQ
·
Ekonomi & Juridik Jag har sett att några gör det men det var väldigt gamla trådar. Jag har gödsel blandat med halm från 3 hästar i vinter och tänkte...
2
Svar
35
· Visningar
12 289
Senast: Satis
·
A
Ekonomi & Juridik Skriver från ett utlänskt tangentbord, så inga å, ä och o da det blir for omstandigt.. Tillhor den hastlosa gruppen av manniskor som...
Svar
1
· Visningar
1 527
Senast: Zephira
·
Ekonomi & Juridik Kära Buke! Jag sitter och svettas med en uppsats som ska in om ett par dagar, och är i behov av en referens till en paragraf i...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: Fredrikan
·
Ekonomi & Juridik Vad kostar det att transportera en ponny från Sverige (Stockholm) till Finland? tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
727
Senast: sillys
·
Anläggning Om jag fattat saken rätt så gillar inte smörblommor kalk. Eller rättare sagt, dom gillar ett lågt ph värde i jorden. Jag har en...
2
Svar
28
· Visningar
18 825
Senast: skjona
·
Hästmänniskan Ni får gärna flytta tråden om den ligger fel. AAAh! Kan inte hålla mig längre! På söndag ska jag flytta min häst till ett nytt stall...
Svar
6
· Visningar
1 737
Senast: kolblakkur
·
G
Anläggning Vi har en vinterhage på 0,5 ha som inte kommer att användas på minst 1 år. Den ser rätt tråkig ut även på sommaren för det växer knappt...
Svar
13
· Visningar
6 139
Senast: _Eva_
·
Hästmänniskan Har ni någon gång gjort det? Hur långt flyttade ni? Stor eller liten stad? Vad gjorde ni för förberedelser? Hur långt innan...
Svar
6
· Visningar
1 894
Senast: Bejbie
·
J
Ekonomi & Juridik Hej! Som frågan lyder, är det någon som vet om man kan låna till en häst? och är det någon här som gjort det?
2
Svar
21
· Visningar
2 899
Senast: Trissa
·
Ekonomi & Juridik Hej! Sitter och funderar och funderar men kommer inte fram till någon som känns bra... Lämnade iväg min ena häst till en fodervärd i...
Svar
14
· Visningar
2 373
Senast: ZaNdRoRiA
·
Hästmänniskan Vad betyder din häst för dig? Vad har ni för relation? Är det en familjemedlem, en arbetskamrat eller "bara" en häst att rida på/köra...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 823
Senast: nomigan
·
Gnägg Lincoln:en av ridskolan lindhults hästar,han är en mycket trevlig fjording som nu är gammal men i yngre dar var han en suverän hoppare :)
Svar
0
· Visningar
129
Senast: ponnie1
·
Gnägg tiger är en trevlig ung herre på ridskolan lindhult
Svar
0
· Visningar
98
Senast: ponnie1
·
D
Hästmänniskan Jag går i tankebanorna på att köpa en shettis. Jag är helt nerkärad (och alltid varit) i den rasen. Jag är hästvan sen 16 år...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 675
Senast: LenaI
·
Hästmänniskan Hur lång tid lägger ni på varje moment? T.ex mockning av en box, borsta en häst osv?
Svar
6
· Visningar
1 242
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Sitter här och tittar på ett avsnitt ur Lyxfällan på TV3 play där en familj som äger både hundar, hästar, har barn och massor med bilar...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
12 983

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka