Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag letar efter häst och har kikat runt. Jag har alltid köpt hästar med full stam och undrar nu när jag trillat över en valack som har...
Hästmänniskan
Funderar på hur långt man kan köra en häst i transport? Har hittat en häst som jag är intresserad av att köpa,men det tar ca 3,5 timme...
Ekonomi & Juridik
Jaha, då var det ösregn idag när jag skulle ha två ridlekisgrupper. Föräldrarna ringer och undrar om det blir någon ridning och blir...
Hästmänniskan
En fråga som ingen kunde besvara dök upp idag. Jag vet egentligen inte om något svar behövs men bara för "skojs" skull, intressant att...
Hästmänniskan
Undrar om det finns någon här som har nappat på de många annonser angående hästar som finns i exempelvis Polen?
Ser många annonser med...
Hästmänniskan
Skavsår - hoppsadel
Usch idag hade vi lite gymnastik hoppning och jag har ej hunnit köpa hoppsadel än, red i min dressyr, rekomenderas...
Ekonomi & Juridik
En kompis till mig överväger att HYRA en häst istället för att köpa..
Men vad är en rimlig kostnad att betala till hästägaren i hyra...
Hästmänniskan
Ni som jobbar, hur går det för er att kombinera jobb med hästägande? Jag har haft häst i hela mitt liv, men har under den tiden varit i...
Ekonomi & Juridik
hej!
Jag har i många år använt halm som strö till mina hästar då det har varit lätt att få tag på och billigt och det har blivit bra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.