Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om någon blir anmäld till djurskyddet som gör en kontroll, och personen i samband med kontrollen och utredningen ljuger för inspektören...
Hästmänniskan
Hejsan!
Tänkte höra med er kring att ha två hästar. Ni som har två hästar (som rids/tävlas regelbundet) och studerar samtidigt, funkar...
Ekonomi & Juridik
Har precis köpt en ny ponny. När vi pratade om ägarbyte sa säljaren att de inte gjort något mer än skriva kvitto när de köpte hästen...
Ekonomi & Juridik
Jag köpte en B-ponny (1,5år) efter att ha sett en annons med ett foto i, från ett försäljningsstall. Ponnyn var billig (3000kr) och jag...
Ekonomi & Juridik
Vi köpte en häst för två månader sen. Den har sista åren tävlats på hög nivå bl.a Horse show upp till 140 cm. Den hade varit till salu...
Ekonomi & Juridik
Hur skulle ni försäkra om ni hade en äldre ponny på 17 år som rids av barn och tränas/tävlas lättare klasser i hoppning samt en nyinköpt...
Ekonomi & Juridik
Mina barn rider på ridskola med en egen häst som dom turas om och lånar ponny även av ridskolan ( den som inte rider vår egna). Mina...
Hästmänniskan
Har inte hittat nån liknande tråd så gör en ny.
Har nu äntligen bestämt mig för att köpa min alldeles egna första häst! Ska bli så kul...
Hästmänniskan
Hey!
Sorry for the english post but I just started learning the language.. Saying hi and ordering fries pretty much wraps up my current...
Hästmänniskan Tänker att fördelen med den supertraditionella ridskolan i stan är nog att den sannolikt har välutbildade ridlärare, en person som har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.