Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har nu äntligen efter många år kommit på vad jag vill jobba med i framtiden! Jag vill öppna en djurbutik för häst,hund och katt (ev bara...
Ekonomi & Juridik
om man köper en gård där de e GAMLA sletna häst boxar ej använda sedan 1800 frös ihjäl typ =) å man vill byta trät i dom å sånt. måste...
Ekonomi & Juridik
(Är en gammal användare men har glömt både namn och lösenord så fick göra ett nytt)
Är i den delen av livet när prat om barn blir en...
Ekonomi & Juridik
Har suttit och kollat lite häst annonser. Självklart har jag valt ut dom dyraste att titta på. Första tanken som slår mig, fy satan vad...
Ekonomi & Juridik
Vad finns det för regler när det gäller att sprida grispiss på åkrarna? Jag tänker mest på hur länge det får ligga innan man plöjer ner...
Kläder & Bli fin Nej jag skulle inte heller kalla den fräsch, tycker om inte annat att den är lite för söt för det.
Jag tror generellt att jag kanske...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.