N
nallip_90
Sv: Uppehåll i ridningen pga olycka, nu rädd...
Jag hoppas att det löser sig för dig, och kanske är det så att du måste sitta upp på just den specifika hästen igen för att komma någonstans. Känner du det som att det är bundet till just den hästen då?
Jag har ingen aning om varför jag har tappat lusten, jag har alltid haft mindre lust att rida när jag ska göra det själv men nu har jag ingen! Ska kanske rida ut med någon i helgen( om dom kan) så vi får se hur det går
Jag har flugit av hur många gånger som hellst! men har aldrig ens tvekat att hoppa upp igen, men då hade jag en bättre kontakt med hästen, nu va jag ny i stallet hade bara varit där 3 veckor innan jag skadade mig så hade inte byggt upp någon tillit i hästen ännu. fick en ny häst medans jag va skadad och det är den jag rider på nu, men tror inte jag blir "frisk" tills jag rider den son slängde av mig.... men han är bara 5 år. Alla hästarna är unghästar. men den jag rider nu är så otroligt snäll! lite små nervig( vilket gör mig mer nervös) men snällaste hästen jag någonsin träffat ( den är 8 år)
Jag hoppas att det löser sig för dig, och kanske är det så att du måste sitta upp på just den specifika hästen igen för att komma någonstans. Känner du det som att det är bundet till just den hästen då?