Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
I år har jag köpt hösilage med en betydligt högre torrsubstans än jag någonsin haft tidigare. Detta är ett plastat hö, vad det verkar...
Ekonomi & Juridik
Hej hästvänner!
Jag hittade en häst förra hösten som jag blev fodervärd för, min allra första egna foderhäst. Tyvärr gjordes ingen...
Hästmänniskan
Hej, undrar ifall det är någon här som har gått hästskötarkursen profil islandshäst på wången och kan berätta om hur det var att gå den...
Hästmänniskan
Anta att man är en hästsport intresserad person som bor på Island. Är gångarttävlingar det enda man är hänvisad till att syssla med om...
Hästmänniskan
Jag vet att det finns personer här på forumet som känner både mig och de aktuella personerna i det här fallet, så därför väljer jag att...
Hästmänniskan
Pratade med en bekant igår. De har en hund och en katt, bor i lägenhet, de har 4km så är de inne i centrum i "storstan". Själv bor jag...
Hästmänniskan
En kompis har sin häst till salu och i helgen var det en som var och kollade på den. De tyckte att hästen var klart intressant och ville...
Ekonomi & Juridik
Plötsligt slog det mig vi har ju för sjutton ingen halm i år och den nya kommer ju inte än på några månader, om det nu mot förmodan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.