Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad gör man då?
När man inte hittar ngn glädje med att åka till stallet, när det bara känns jobbigt o man längtar efter att få åka hem...
Ekonomi & Juridik
Jag bor på en enskild väg (svart text mot gul bakgrund med en röd pil ) det ligger flera hus på vägen och våran släckt är väghållaren...
Hästmänniskan
Ramlade av hästen igår på hoppträningen, fastnade i stigbygeln och hamnade under magen på honom så han råkade trampa/sparka till mig på...
Hästmänniskan
Stallets grannar är inne på gården och klappar min häst. De är fruktansvärt otrevliga mot mig och har bl.a. hotat mig. Jag ogillar att...
Hästmänniskan
Hej! Såg i Hästmagazinet att ngt som kallas Medborgarskolan har en distanskurs som heter Skaffa häst. Har den gått förr? Ngn som testat...
Hästmänniskan
fick en fråga av en kompis om jag ville, eller hade nån kompis som ville ta sig an ett tre årigt varmblodssto.
då jag redan har en häst...
Ekonomi & Juridik
Vi satt och diskuterade i går kväll.
Den ene tokig mountainbike fantast, den andre jägare (jag) och så en hästägare
Frågan var vem...
Ekonomi & Juridik
Där jag står med min häst nu är det skriftlig uppsägning som gäller. Men vad ska man skriva?
Uppsägning av kontrakt/stallplats.
Härmed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.