Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad gör man då? När man inte hittar ngn glädje med att åka till stallet, när det bara känns jobbigt o man längtar efter att få åka hem...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
17 392
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan hoppas att jag la tråden rätt nu.. Min mammas hästhantering är grymt föråldrad och hon tror sig veta bäst. Jag har alltid fel...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 148
Senast: RubinNovak
·
Ekonomi & Juridik Jag bor på en enskild väg (svart text mot gul bakgrund med en röd pil ) det ligger flera hus på vägen och våran släckt är väghållaren...
Svar
19
· Visningar
3 600
Senast: RubinNovak
·
Hästmänniskan Är det ok att låna saker av era stallkamrater? Utan att fråga? I stallet där min häst står lånar vi friskt av varandra, kanske inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 036
Senast: Siiiia
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 561
Senast: scizofren
·
Hästmänniskan Jag föddes för 31 år sedan med en höftledsluxation på vänster höft. Efter en månad i stödbyxa och återkommande kontroller när jag var...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
41 687
Senast: Camilla_H
·
Hästmänniskan Hej Jag har ett problem som jag behöver dryfta. I våras flyttade jag min häst från att ha haft den hemma, tillsammans med en annan...
2
Svar
27
· Visningar
3 763
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Ramlade av hästen igår på hoppträningen, fastnade i stigbygeln och hamnade under magen på honom så han råkade trampa/sparka till mig på...
Svar
6
· Visningar
5 220
Senast: Marita73
·
T
Hästmänniskan Stallets grannar är inne på gården och klappar min häst. De är fruktansvärt otrevliga mot mig och har bl.a. hotat mig. Jag ogillar att...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
26 976
Senast: metspo
·
Hästmänniskan Hej! Såg i Hästmagazinet att ngt som kallas Medborgarskolan har en distanskurs som heter Skaffa häst. Har den gått förr? Ngn som testat...
Svar
0
· Visningar
842
Senast: finapina
·
Hästmänniskan fick en fråga av en kompis om jag ville, eller hade nån kompis som ville ta sig an ett tre årigt varmblodssto. då jag redan har en häst...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
23 138
Senast: Zoya
·
Hästmänniskan Natten till igår hade vi inbrott i stallet. Ett stall som ligger långt ute på landet med bostadshus rätt inpå knuten. Olåst...
Svar
11
· Visningar
2 630
Senast: Zaga
·
Ekonomi & Juridik Vi satt och diskuterade i går kväll. Den ene tokig mountainbike fantast, den andre jägare (jag) och så en hästägare Frågan var vem...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 714
Senast: Pali
·
Anläggning Hej! Ska lägga nytt material på vår uteridbana 20x40! Vill ha tips o råd, för och emot, billigast-dyrast? Gärna ett material som inte...
2
Svar
20
· Visningar
4 036
Ekonomi & Juridik Hej alla där ute! Nu behöver vi få lite ideér av er hästmänniskor! Vi är i banorna att starta ett UF-företag som ska ha...
Svar
4
· Visningar
2 647
Senast: Snurrfian
·
Anläggning Hur mycket förnyelse av stallet och anläggningen tycker ni krävs för att berättiga till en höjd stallhyra? Att den befintliga ska betala...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 244
Senast: Blomskan
·
Ekonomi & Juridik Där jag står med min häst nu är det skriftlig uppsägning som gäller. Men vad ska man skriva? Uppsägning av kontrakt/stallplats. Härmed...
Svar
6
· Visningar
7 338
Anläggning jag hoppas traden ligger ratt annars far moderator flytta... Jag har tva gamla spiltor (anno 1960 ca) i stallet som idag inte...
Svar
7
· Visningar
2 146
Anläggning Vi kommer i höst ha fri tillgång till våra ute i hagen. Vi använder småbalar hösilage som väger ca 40-50kg. Tidigare har vi lagt...
Svar
6
· Visningar
1 963
Senast: lundsbo
·
H
Hästmänniskan En bra vän började för ett tag sen rida min unghäst några dagar i veckan, personen är en bättre ryttare än mig och det var dessutom...
2
Svar
31
· Visningar
3 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka