Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är frågande till hela grejen. Hur kan ett lån av en hink ställa till ett såndant rabalder? Vad får ni för tankar om detta? Borde jag agerat annorlunda? Hur skulle ni själva gjort?
I din varld ja. I andras varld ar det kanske annorlunda och det far man respektera. Vad jag tycker ar ok kanske inte andra tycker ar ok.
Ar man smart checkar man av det innan sa man inte gor sig ovann med ett halvt (helt?) stall.
Eller sa struntar man i det, rycker pa axlarna och kallar det for en hona av en fjader...
Är ännu mer tacksam över att jag har eget stall!
Jag hade INTE blivit glad om nagon lanat min hink.
Hur ska jag som hastagare veta att din hast ar:
1. Frisk
2. Inte ater preparat som kan fa min hast falld for doping?
Sen finns det ju olika satt att bemota det pa och i ditt fall var deras utspel varken informativt eller sarskilt intelligent kan man tycka...
Det kanske inte var smittorisk somm var deras anleding?
Oavsett sa forstar jag att de blir arga.
Man fragar forst och lanar sen.
Sen ursaktar det inte deras beteende som verkar ratt oresonligt.
I din varld ja. I andras varld ar det kanske annorlunda och det far man respektera. Vad jag tycker ar ok kanske inte andra tycker ar ok.
Ar man smart checkar man av det innan sa man inte gor sig ovann med ett halvt (helt?) stall.
Eller sa struntar man i det, rycker pa axlarna och kallar det for en hona av en fjader...