Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: Köper aldrig en häst utan att sadeln följer med?
De sadlar jag har fått med har legat uselt så det är inget jag strävar efter.
Jag vill hellre pröva ut en sadel som passar både häst o ryttare.
Har inte skickat med sadel när jag sålt heller.
Sv: Köper aldrig en häst utan att sadeln följer med?
Fast nu skulle ju sadeln säljas och din vän sa priset för den, om jag uppfattade saken rätt? I det läget är det ju "pris med sadel" eller "pris utan sadel" som gäller. Vill dom inte betala "pris med sadel" är det väl bara att se sig om efter en annan häst då.
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag har börjat kolla efter en hobbyhäst med plus i kanten och finkammar Hästnet varenda dag. Jag ser en hel del hästar som står...
Hästhantering Analys, sen foderstatsberäkning. Nyckeln är att veta exakt vad det är man ger hästen, sedan hur mycket. "You can't outtrain a bad diet"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.