Sv: Ska det vara så svårt?
Lavivia: Jönköpingslän och neråt varberg ska jag åka och kolla.
Säljaren neråt varberg är tävlingsryttare och hovslagar, det andra är ett försäljningstall som jag har några jag ska kolla på. Dom andra hästarna är redan sålda.
Det viktigaste för mig är det funkar på marken, ridningen går ju sällan bra innan man lärt känna hästen.
Bra att du är ärlig
Vinja: Jag letar ju unghäst och dom jag pratat med har berättat om hästen, sen berättar jag vem jag är och vad jag letar.
Det har ändå varit positivt.
Hoppas du hittar din läromästare
Fejko: Det är skönt att höra från andra att första gången inte behöver gå bra
JAg har googlat försäljarna, lite skräp har man fått fram men inget allvarligt så man blir avskräckt. Smala hästar, kan ju bero på stor omställning,mm och detär inget som skrämmer mig om det inte är sjukligtsmala.
Piraja: Är som du, tror på det närjag "ser" det.
Tack alla för era räd och härliga peppningar!
Glad att jag startade tråden, börjar kännas bättre igen!
Lavivia: Jönköpingslän och neråt varberg ska jag åka och kolla.
Säljaren neråt varberg är tävlingsryttare och hovslagar, det andra är ett försäljningstall som jag har några jag ska kolla på. Dom andra hästarna är redan sålda.
Det viktigaste för mig är det funkar på marken, ridningen går ju sällan bra innan man lärt känna hästen.
Bra att du är ärlig
Vinja: Jag letar ju unghäst och dom jag pratat med har berättat om hästen, sen berättar jag vem jag är och vad jag letar.
Det har ändå varit positivt.
Hoppas du hittar din läromästare
Fejko: Det är skönt att höra från andra att första gången inte behöver gå bra
JAg har googlat försäljarna, lite skräp har man fått fram men inget allvarligt så man blir avskräckt. Smala hästar, kan ju bero på stor omställning,mm och detär inget som skrämmer mig om det inte är sjukligtsmala.
Piraja: Är som du, tror på det närjag "ser" det.
Tack alla för era räd och härliga peppningar!
Glad att jag startade tråden, börjar kännas bättre igen!