Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Jag har en gammal koladugård som i dagsläget fylls med en massa skräp. Planen är att bygga stall här och jag har varit inne på att höja...
2
Svar
39
· Visningar
6 670
Hästmänniskan Långt! Jag lämnade iväg en häst för utbildning under hösten och vintern. Tanken var att han skulle utbildas och och matchas för...
Svar
18
· Visningar
2 373
Senast: Roheryn
·
Gnägg Jag skulle personligen inte vilja rida i åskväder, i synnerhet inte om det är nära. Men ponera att man blir överraskad av ett kraftigt...
Svar
8
· Visningar
866
Senast: Anna-KarinO
·
Hästmänniskan För ca ett år sen började jag få väldigt ont i ena knät vid ridning, ondast med hoppsadeln och lite kortare stigläder men kände av knät...
Svar
14
· Visningar
3 898
Senast: akleja
·
Anläggning Hej! Jag håller på att bygga stall för att skaffa egna hästar. Jag har blivit fundersam när det gäller åska och elaggregat. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 901
Senast: Sonic76
·
Gnägg Vad gör ni istället med era hästar? Hur kommer det sig att ni valt att syssla med just det? Varför rider ni inte? Vad har ni för häst?
2 3
Svar
57
· Visningar
6 298
Senast: Bengten
·
Gnägg Måste nästan bara ut med det. Hittade äntligen drömhästen och idag är mig och säljer kommit överens om priset. Så nu väntar...
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: Loons
·
Gnägg val f.2009 e.Jaguar Mail ue.Robin Z
Svar
0
· Visningar
143
Gnägg Sto f.2011 e.Cabachon ue.Irco Marco
Svar
0
· Visningar
155
Gnägg Sto f.2008 e.Tornesch ue.Cardento
Svar
0
· Visningar
210
Gnägg sto f.2008 e.Sijbrand ue.Samber
Svar
0
· Visningar
116
Gnägg val f.2010 e.Dee Jost van Dyke ue.Quite Easy
Svar
0
· Visningar
220
Gnägg Nordisk Mästare 2013 med Give Me Five
Svar
0
· Visningar
101
Gnägg f2006 e.Cardento ue.Elcaro Vinster upp t.o.m 140cm
Svar
0
· Visningar
131
Gnägg Nordisk Mästare i fälttävlan 2013 med Give Me Five
Svar
0
· Visningar
145
Gnägg sto f.2009 e.Guido ue.Dammen
Svar
0
· Visningar
125
Anläggning Min foderhäst som jag har haft som sällskap till min ridhäst i några år ska flytta tillbaka till sin ägare och jag är nu i valet och...
2
Svar
22
· Visningar
2 417
Senast: Magnum
·
Hästmänniskan Denna fråga kom upp i stallet idag, någon som kan bringa klarhet! Om jag köper en häst i Sverige som har pass och registrerad i...
Svar
7
· Visningar
674
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag är på gång att importera ett två-årigt sto från England, hur gör jag?
Svar
2
· Visningar
720
Senast: _Viva_
·
Hästmänniskan Vet inte var jag ska börja, tycker allt börjar gå mig över huvudet just nu.... Ska ta saken i så korta drag som möjligt bara så ni...
Svar
13
· Visningar
1 988
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka