Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag ska praktisera i ett stall i östersund i fem veckor och vill få med mig hästen dit. Jag ska börja sista året i gymnasiet och är inte...
Hästmänniskan
Hur många av skippar försäkring på hästen för att det är så dyrt?? Jag vågar inte det, men skulle gärna vilja veta om det ä'r några som...
Ekonomi & Juridik
Hej ni som kanske har varit med om detta mer än jag har! Jag funderar nämligen på att flytta från Göteborgs trakten upp till Härnösand...
Hästmänniskan
Jag är superintresserad utav en häst som ligger ute till salu, bland annat på Facebook, precis som XX antal andra intressenter..
Ni som...
Ekonomi & Juridik
Om ni har en häst ute på annons, någon tar kontakt och vill ta den på foder (prövotid) till en början för ett eventuellt senare köp. Hur...