Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Har kollat runt lite på olika hästutbildningar och tyckte UPHs utbildning till hästfysioterapeut lät väldigt intressant. Men sen...
Svar
0
· Visningar
1 446
Senast: JesseJames
·
Anläggning Skulle ni som har kollektivt stall ta betalt att plåstra om en annans häst skador? Nu pratar vi alltså större skador/sjukdommar. där det...
2
Svar
26
· Visningar
2 526
Senast: mackan
·
Anläggning Nu har turen kommit till oss. Vi ska köpa gård :banana:Inget lyxigt, stort och schabrakigt, utan en liten gård, med en mindre ladugård...
2
Svar
23
· Visningar
7 207
Senast: Narcissa
·
Anläggning Inför hösten vill jag förbättra den del av hagen som innefattar in/utsläppet samt utfodringsplats. Marken är inte min så det blir inte...
Svar
2
· Visningar
5 697
Senast: mackan
·
Gnägg Någon som vet om det blir några tv-sändningar från Falsterbo? Kan inte hitta någonting just nu förutom nationshoppningen på FEI tv. Men...
Svar
9
· Visningar
1 437
Senast: Andorra
·
Ekonomi & Juridik Är det någon här som vet om det är dumt att byta ersättningsnivå och tilläggstjänster på hästförsäkringar? Har väldigt hög...
2
Svar
22
· Visningar
1 786
Senast: Marty
·
Hästmänniskan Någon som tittar på detta tv-program? Jag tycker det är rätt kul, och lite jobbigt. Det blir ju lite för intimt ibland (bråk i...
62 63 64
Svar
1 261
· Visningar
168 455
Senast: JohannaB
·
Gnägg Ååå vad bra att man inte sparar saker man tycker är intressant!! Men jag prövar här, kanske kan ha lite tur att någon vet vart jag...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: Gimlan
·
Anläggning Har kikat lite på skarvlåsen som heter Litzclip. Verkar väldigt smidiga att använda, men jag funderar över om de dessutom ökar...
Svar
7
· Visningar
1 550
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Emmelie89
·
Gnägg Dennis Moreland hackamoret är underbart.. :)
Svar
0
· Visningar
230
·
Gnägg Så svänger vi.. :)
Svar
0
· Visningar
138
·
Gnägg Damen älskar det bettlöst!
Svar
0
· Visningar
121
·
Svar
0
· Visningar
178
·
Gnägg Första spentaget klockan fyra på morgonen den 3/7 2014.
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Henna
·
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Henna
·
Ekonomi & Juridik Hej! Min häst gick omkull i hagen förra lördagen. På söndagen hade hon svårt att gå så då styrde vi mot en av landets större...
Svar
6
· Visningar
1 921
Senast: Marty
·
Anläggning Jag funderar på att hyra häst i 1 år från och med i höst. Men måste såklart hitta en också, vilken inte blir så lätt men först och...
Svar
5
· Visningar
1 976
Senast: BornAgain
·
Gnägg Ja, har ni någon i bekantskapskretsen som bara gör något så himla bra i hästeriet? Jag tänker då någon som inte är en erkänt stor...
2
Svar
25
· Visningar
2 012
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar