Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Visste inte vart jag skulle lägga tråden, men provar här :) Jag har letat som en tok men hittar inte :(. Vill bygga en höautomat som...
Svar
5
· Visningar
7 582
Senast: Perla
·
Gnägg Sitter och tittar just nu och vet inte vad jag ska säga... Ser nog ut typ så här:nailbiting:. Den äldre mannen ser ut att vara så mjuk...
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: Is
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag ber ödmjukast om tips och råd i denna tråd och inga påhopp tack. Jag har en helt underbar häst som jag älskar högre än...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Coolfrees
·
Ekonomi & Juridik Jag tittar runt för att se om jag kan hitta ytterligare en häst och många hästar står ju en bit bort, dvs min "egen" veterinär kommer...
Svar
14
· Visningar
1 560
Senast: Blandrastik
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Emsan
·
Svar
0
· Visningar
174
·
Svar
0
· Visningar
385
·
Svar
0
· Visningar
138
·
Hästmänniskan Hej! Nu i sommar har jag en sommarhäst som är en liten storhäst. Och vi har tänkt på att köpa ponny/häst nu Tycker ni att man ska börja...
Svar
3
· Visningar
626
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Alltså som man gör inom hund, har nån gjort det? Eller skulle det inte funka inom häst? Det finns ett sto till salu, snygg, 9.a på...
2
Svar
25
· Visningar
3 664
Senast: rebus
·
Hästmänniskan ...hur är det? Jag har sökt ett jobb där nämligen och de verkade glada över min ansökan då jag talade med arbetsgivaren. Men om flytt...
Svar
11
· Visningar
4 597
Senast: Nominous
·
Anläggning Hej alla. Vi håller på och renoverar vårt gamla stall. Vi har röjt ut allt gammalt invändigt och funderar nu på vilket som är bäst. Vad...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 784
Hästmänniskan Och vart lägger man då denna tråd? :confused: Aja, provar här. Moderatorn får flytta annars! Någon som vet om det finns något...
Svar
0
· Visningar
1 022
Hästmänniskan Ja kort och gott har det blivit så i mitt fall. Bestämde efter ett moget övervägande att min häst och jag skulle gå skilda vägar. Ett...
2
Svar
38
· Visningar
5 811
Senast: skiesabove
·
Gnägg Är det någon som har något förslag? Är öppen för det mesta :up:
Svar
7
· Visningar
943
Senast: marieka
·
Hästmänniskan Hur mycket ska jag ge för honom utan att bli lurad? (Måste bestämma mig ikväll !!!!) Jag har varit och provridit en häst som är...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 247
Senast: Presto
·
Anläggning Hej! Jag har en mindre anläggning med stall (12 boxar), ridhus och ridbana. Jag har blivit tillfrågad om jag är intresserad av att hyra...
Svar
15
· Visningar
2 539
Hästmänniskan Tydligen ska man ha allt på pränt i den här branschen - och någon gång ska väl vara den första som man blir lurad?! Har letat häst i vad...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 103
Senast: dreampower
·
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Fideli