Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Finns det någon här på buke som har eget företag och odlar/säljer hösilage? Jag vill någon gång då jag är äldre ha eget företag och...
Ekonomi & Juridik
Hej jag ska ta hem en shettis nu och undrar vad som är ett rimligt pris för att rida han 3-5 ggr i veckan. Nuvarande ägarens dotter har...
Ekonomi & Juridik
Vi har nyligen köpt nytt hus & vi kommer att ta hem mina hästar, på visning och vid samtal med mäklare, säljare & markägare så skulle...
Ekonomi & Juridik
Jag har efter mycket velande bestämt mig för att sälja min häst. Eftersom han är lite speciell vill jag ju att han hamnar rätt.
Säljer...
Hundavel & Ras Dagens rasklubbar gör det ofta baserat på rent nonsens. Denna punkt i historien brukar nämligen infalla samtidigt som när man började...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.