så att det fastnade på TV är inte ok, men allt annat som pågår bara vi slipper se det på TV är en annan sak? Konstigt resonemang. Det var lite det jag avsett när jag debatterat tidigare, det är liksom inte en unik förteelse att folk kommer på kant med varandra i vanliga livet utan att det för den skull handlar om att ngn beter sig som en 13 åring eller inte kan föra sig professionellt i sig osv. Det blir lite läktarridning på hög nivå enligt diskussionen liksom.
Nej, men jag tycker att det är sådant man tar personligen, öga mot öga. Inte framför massa andra, dessutom i tv! Jag tycker det är ett dåligt sätt att marknadsföra sig själv, och knappast något man kanske vill bli förknippad med. Jag tror dom flesta vill bli ihågkommna som den duktiga ryttaren, inte den som hoppade på SS på Falsterbo.
Och jag tycker fortfarande att det verkar som AZ är dåligt behandlad, och att SS inte ens kunde unna honom ett grattis är dåligt! Men det som AZ gjorde lär knappast gynna honom. Även om jag förstår varför han gjorde så, bägaren rann väl över där... Och där har vi skillnaden på honom och Lisen, hon gjorde det via telefon, med endast Sylve. AZ gick fram och "hoppade på" framför andra som inte hade med saken att göra, och dessutom på engelska så dom skulle förstå vad han sa.