Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Om inlägget ligger fel så får moderator flytta den. Hos en hästägare i närheten av där jag bor har jag aldrig sett något vatten i...
Svar
12
· Visningar
1 457
Senast: mackan
·
Anläggning Vi har redan fullt i stallet med folk som har bokat plats till hösten men har inte kunnat ge någon prisuppgift än. Så kära bukare hjälp...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 781
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Blev rejält trampad på foten ikväll av en stressad häst. La hela vikten på och tog ett tag innan jag fick henne att flytta sig :cry: Hur...
Svar
7
· Visningar
3 708
Senast: Wembley
·
Hästmänniskan Har ett riktigt dilemma och måste bestämma mig efter sommaren. En vän till mig ska skaffa stall. Vi har likadan hästhållning och våra...
Svar
17
· Visningar
1 436
Senast: zalleg
·
Hästmänniskan Skriver med anonymt nick då detta är en extremt pinsam situation för mig.. (Skulle någon lista ut vem jag är, håll det för er själva...
2
Svar
27
· Visningar
3 794
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden hamnade rätt. Flytta den gärna om den är på fel ställe. ------ Det är så att jag ska flytta mina hästar (sto med...
Svar
9
· Visningar
1 538
Senast: Shane
·
Hästmänniskan Ja, hur är det? Eller är det som med msk:or, hen finns inte. Men det finns sådana som passar en. Anledningen att jag frågar är att jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 541
Senast: ISABEL
·
Hästmänniskan Har suttit i timmar och rensat ogräs idag så jag har haft tid att fundera på både det ena och det andra... ;) Jag vet egentligen inte...
Svar
15
· Visningar
1 708
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Hej! Nu har jag nog ÄNTLIGEN hittat min blivande häst! Han blev vet besiktigad i mars tror jag när en annan skulle köpa, men det blev...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Miaa
·
Anläggning Stall 1: central anläggning med ridhus och ridbana men ganska dåliga uterittsmöjligheter (får rida ca 10-15 min genom villaområde för...
Svar
13
· Visningar
1 150
Senast: Lutan
·
Gnägg May Adventure e: Gazpon 740 u: Magic Scoore xx (GB) f: 10/5 2001
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Mayaanna
·
Gnägg Doris May e: Sir Donnerhall II u: May Adventure f: 18/5 2012
Svar
0
· Visningar
148
·
Svar
0
· Visningar
127
·
Gnägg Är det någon som vet varför det har stängt? Det ligger ju så bra och fint och det var mycket hästar där för bara några år sedan och nu...
Svar
4
· Visningar
2 355
Senast: lil-sis
·
Ekonomi & Juridik Behöver lite hjälp, sitter lite i kläm. Vi är tre personer i "dramat" Jag, min Stallvärd(den jag hyrde transporten utav) och dennes...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 699
Senast: DarkInNight
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 14årig tjej som behöver lite hjälp. Jag fösrsöker övertala mina föräldrar att köpa en häst till mig. Vi har varit och...
Svar
6
· Visningar
1 316
Senast: Maqurell
·
  • Låst
Hästmänniskan Vi har en 21-årig arabvallack som haft lindrigt fånganfall. Han är en kanonhäst, snäll personlig och en pärla i dressyren och sköter man...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 813
Hästmänniskan Till hösten blir det förhoppningsvis aktuellt att importera en häst från tyskland, eventuellt ett dräktigt sto om jag hittar ett...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: ranunkel
·
Gnägg Hej! Jag undrar om någon har något bra smeknamn för en vit ponny(flugskimmel) som heter Diamond? Vi har själva tänkt på Dimma, vilket...
2
Svar
22
· Visningar
1 930
Senast: Louiisee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V