Jag har funderat lite på detta. Det är nämligen så att jag rider privatlektioner ca en gång i månaden för att försöka hålla igång min ridning någorlunda, då jag ska ge mig ut och söka ny medryttarhäst om ett par månader.
Jag skulle gärna vilja ha en bild på när jag rider i min annons, så ägaren kan få sig ett litet hum om hur det ser ut, då det är lite svårt att beskriva min ridvana i text.
Jag frågade faktiskt instruktören förra gången, kändes lite pinsamt men man måste ju fråga iallafall. Men hon sa att hon tyvärr inte kan hjälpa mig med det, då hon av naturliga skäl vill ha fullt fokus på mig hela tiden. Och det är ju helt i sin ordning, jag vill ju också ha fullt fokus på mig.
Har ni varit med om att tränare har fotat er? Är ni själva instruktörer och varit med om att elever frågat? Eller var det fräckt av mig att fråga? Jag har ingen i min närhet som har möjlighet att följa med och fota, så jag vette fan hur jag ska göra. Anlita en fotograf eller?
Jag har t om funderat på att betala extra för att be henne fotografera en liten stund efter passet. Eller det kanske ändå inte är så viktigt med att ha bild i sin sökes-annons?