Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Satt precis och läste på Hippsons hemsida där dom har fråga experten och såg den här artikeln...
2
Svar
38
· Visningar
4 412
Senast: Billy
·
Hästmänniskan Jag har funderat lite på detta. Det är nämligen så att jag rider privatlektioner ca en gång i månaden för att försöka hålla igång min...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 489
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 286
Senast: tara
·
Hästmänniskan Då jag fått världens bästa jobb i min gamla hemstad och är riktigt less på att pendla till jobbet funderar jag på att bita i det sura...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: lady_vip
·
Anläggning Jag har ett antal hagar som det växer för mycket ogräs i så jag vill plöja upp dem och så nytt gräs. När är det lämpligast att göra det...
Svar
2
· Visningar
1 011
Hästmänniskan Då jag är på jakt efter en ny kompis lusläser jag många hästannonser varje dag. Samma fraser återkommer i många och jag undrar helt...
2
Svar
37
· Visningar
3 863
Senast: hier
·
Hästmänniskan Jag har ibland tanken att bygga om lite i svärföräldrarnas ladugård, så att jag kunde ha min häst där. De har en stor ladugård, som inte...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: Texaz
·
Anläggning Står och tvekar vilket stall jag ska välja... Ena stallet är en ridklubb, nybyggt, ridhus och 3 (en dressyrbana, en stor hoppbana och en...
Svar
15
· Visningar
1 243
Senast: SaraBon
·
Anläggning Hej på er! Vi är på g att köpa en mindre gård! Det kommer ske privat då vi kontaktat ägarna och har fått första "tjing" innan de lägger...
Svar
19
· Visningar
2 982
Senast: Rolle
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag har en fråga. Är en tjej på 16 år och jag har ridit från och till i hela mitt liv. Har varit hästskötare åt både snälla...
2
Svar
23
· Visningar
5 663
Hästmänniskan Har idag en häst och en ponny, de går på lösdrift. De har varsin box inne i stallet och man släpper in dem i stallet direkt från...
Svar
0
· Visningar
607
Senast: trofé
·
Hästmänniskan Tänkte bara höra med er andra som har en icke hästintresserad respektive som ni bor ihop med. Hur mycket bryr sig dom om vilka/hur många...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 506
Senast: Shane
·
Hästmänniskan Finns det någon här som har häst i Piteå? Då jag kommer börja plugga i Piteå vill jag gärna veta hur hästlivet är i Piteå. Min plan är...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: Jeps
·
Gnägg Är det någon som varit där någon gång?
Svar
1
· Visningar
890
Senast: Jaybird
·
Gnägg Va ute en sväng i skogen igår o plockade kantareller och hade min tråkiga cykel med som sällskap.. Hade ju varit betydligt roligare att...
2
Svar
28
· Visningar
2 384
Senast: Gramse
·
Hästmänniskan Nu behöver jag lite hjälp om hur jag bemöter ägaren till en häst som gått på bete med min... Historian är ganska lång. Får i maj tag på...
2
Svar
35
· Visningar
5 370
Senast: Lyraolissy
·
Hästmänniskan Hej, Undrar om det finns fler här som lider av ångest, depression eller någon annan psykisk sjukdom som gör det svårt för er att rida...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
13 771
Senast: Azalea
·
Hästmänniskan Har letat häst ett tag nu och hittande en helt underbar häst sto, 6 år, 168 cm. Hon är precis allt jag vill ha och lite till!!! Tog...
2
Svar
25
· Visningar
4 547
Gnägg Någon som vet hur det gick för hästen som skadades idag på Falsterbo derby?
Svar
5
· Visningar
1 180
Hästmänniskan Skulle ni köpa en 6 årig häst som har karprygg men besiktades ua vid två års ålder?
2
Svar
28
· Visningar
6 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka