Såna här trådar brukar kunna hittas både på Senior och Utrustning, sökfunktionen är en bra grej
Mitt eget bidrag i ämnet är Elomi Energise
som tillverkas av Fantasie.
I vanliga Fantasie-BHar brukar jag har 75H, i sportBHn måste jag gå upp en storlek i omkrets, fast på samma kupa.
De flesta sportBHar jag sett går inte ens upp i min kupstorlek, så där har man ju inte mycket att hämta.
Min första AHA-upplevelse kom när jag provade Freyas sportBH utan byglar. Den är riktigt stadig, fast jag föredrar byglar av flera orsaker. SÅ när det sen kom en bygel-sport-BH från Freya så provade jag den. Fast den var inte alls lika stadig som den utan...
När jag så hittade nämnda Elomi Energise så insåg jag att den är i princip en blandning av Freyas båda varianter - den har byglar, som inte går fullt så långt upp som på Freyas. Och den är (minst!!) lika stadig som Freyas utan kupor.
(och nu när jag vet vad jag ska ha för storlek brukar jag köpa den via e-bay...)
Och
@RedHyuuga - även om tråden är gammal... OM det mest är att axelbanden åker ner som är problemet, så har jag oerhört svårt för att tänka mig att de gör det på Freyas bygellösa. Har inte tänkt på om Elomin är lika bra på den fronten. (jag har själv gropar efter axelbanden, orsakade av tung byst och tidigare svårigheter att hitta rätt på BHmarknaden, så just det problemet slipper jag)