Hästpass? hur lång tid tar det innan dom kommer?

Sv: Hästpass? hur lång tid tar det innan dom kommer?

dom har mkt o göra för det är många pass som ska ut så det kan ta tid

om det är ett halvblod du har så kan jag bara säga hur lång tid det tog för mitt sista pass, skickade det sista veckan i augusti och fick det för 2 veckor sedan.

Om du tittar på ASVH:s hemsida (om du har hbl) så kan du se fortlöpande info om det. Idag har de uppdaterat sidan och meddelar att de just nu håller på med de passansökningar som kom in 9 september.

På Svenska Galoppförbundet gick det jättefort, jag fick passet 10 dagar från det att jag postade konturdiagrammet .:banana:
Det var i sep/okt.

vad händer om man skickat in papperna men itne fått passet innan sista dec?

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
744
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 195
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 592
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 337
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • GHS - dagens dressyr.