Gotland i maj

Sleepan

Trådstartare
Jag ska tävla hund på Gotland i maj men kommer ha några dagar över för att turista på.

Har med en treåring men tänker oss vandring, kanske kolla loppisar, en dag på Fårö, käka god mat.
Inget Kneippbyn till dotterns förtret då det inte hunnit öppna än.

Men har ni några riktigt tips? Goa restauranger? Kul saker att göra?

Jag ska tävla hund på Gotland i maj men kommer ha några dagar över för att turista på.

Har med en treåring men tänker oss vandring, kanske kolla loppisar, en dag på Fårö, käka god mat.
Inget Kneippbyn till dotterns förtret då det inte hunnit öppna än.

Men har ni några riktigt tips? Goa restauranger? Kul saker att göra?
Bakfickan och Surfers är två bra restauranger. i Visby dit jag alltid går när jag är där.
Frukost eller fika på Själsö Bageri.
Jag har varit på Gotland i Maj och det är super härligt. Vi hade tur med vädret och kunde till och med bada i kalkbrotten som finns lite här och där på ön.

Mille Lire har jättegod pizza, napoletansk. Jag uppskattade Lummelundagrottan, men det kanske är lite för mkt äventyr med en 3-åring, många ställen att ramla i på...

Bakfickan och Surfers är två bra restauranger. i Visby dit jag alltid går när jag är där.
Frukost eller fika på Själsö Bageri.
Jag har varit på Gotland i Maj och det är super härligt. Vi hade tur med vädret och kunde till och med bada i kalkbrotten som finns lite här och där på ön.

Tack snälla för tips!

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 588
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 828
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars... 21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 892
Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka