Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej alla! Jag är ny medlem här på buke och har sett liknande trådar som kommit med bra inputs,så tänkte slänga ut en fråga angående...
2
Svar
20
· Visningar
3 065
Ekonomi & Juridik Vi har nyligen köpt nytt hus & vi kommer att ta hem mina hästar, på visning och vid samtal med mäklare, säljare & markägare så skulle...
Svar
9
· Visningar
3 348
Hästmänniskan Hej! Vill göra eget Anti-bit medel, är det någon som har ett bra recept eller kan ge exempel på ingredienser som kan fungera? :)
Svar
11
· Visningar
2 506
Senast: Maqurell
·
  • Omröstning Omröstning
Anläggning Jag funderar på vad som är bäst när det gäller fronten på lösdrift. Kan tyckas som en detalj, men det känns ändå som man ska fundera på...
Svar
8
· Visningar
1 572
Senast: pulkaskurk
·
Ekonomi & Juridik Jag har efter mycket velande bestämt mig för att sälja min häst. Eftersom han är lite speciell vill jag ju att han hamnar rätt. Säljer...
Svar
18
· Visningar
1 993
Senast: Lobelia
·
Anläggning Jag håller på att se över möjligheterna att bygga en ridbana och skulle vilja höra lite om det är någon som har erfarenheter av det...
Svar
11
· Visningar
6 111
Senast: Snurre
·
Anläggning Jag undrar om det finns fler ridskolor i form av ideella föreningar som äger sina egna anläggningar och hur ni isåfall får ihop det hela...
Svar
4
· Visningar
1 280
Senast: Lotus
·
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Reeree
·