Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ja vad gäller?
Har alltid hört att när man köper på auktion är det andra lagar än annars vid köp och sälj, stämmer det?
Och vad är...
Ekonomi & Juridik
Finns det någon här på buke som har eget företag och odlar/säljer hösilage? Jag vill någon gång då jag är äldre ha eget företag och...
Ekonomi & Juridik
Hej jag ska ta hem en shettis nu och undrar vad som är ett rimligt pris för att rida han 3-5 ggr i veckan. Nuvarande ägarens dotter har...
Ekonomi & Juridik
Vi har nyligen köpt nytt hus & vi kommer att ta hem mina hästar, på visning och vid samtal med mäklare, säljare & markägare så skulle...
Ekonomi & Juridik
Jag har efter mycket velande bestämt mig för att sälja min häst. Eftersom han är lite speciell vill jag ju att han hamnar rätt.
Säljer...
Hundavel & Ras Underbart, en ras som är en utpräglad vakt- och boskapshund med mycket självständighet, stark vaktinstinkt och är väldigt misstänksam...