Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
@warg "Mitt" stall är också plastskivor. Är just dom jag använder Cillit Bang på så skiten i princip bara rinner av. Dom är väldigt lätta att hålla rena och i princip underhållsfritt.
@Jazza Så här ser det ut (bästa bilden jag hittade...):
@warg "Mitt" stall är också plastskivor. Är just dom jag använder Cillit Bang på så skiten i princip bara rinner av. Dom är väldigt lätta att hålla rena och i princip underhållsfritt.
@Jazza Så här ser det ut (bästa bilden jag hittade...):
@warg Har kikat lite på plastplanks-leverantörer men har inte sett skivor någonstans. Vad hade ni för leverantör? Skulle det funka att sätta upp dem på träväggar (ytterväggar)?
Vi hade City-boxen. Jag har inte sett att de marknadsför plastskivorna, jag frågade om det fanns något liknande :-) Det funkar säkert bra att sätta dem på träväggar, men då skulle jag vara noga med att silikona överkanten + lämna någon cm längst nere vid golvet så de inte kapslar in vatten när man tvättar stallet.
För att få rent på boxväggar efter skit rekommenderar jag naturligt avfettningsmedel för bilen som är både natur/djurvänligt och svinbra! Säljs på flestadels mackar.
Ekonomi & Juridik
OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!!
Förvirringen känns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.