Stallet mittemot Drottningholms slott

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Gabbi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 360

Gabbi

Trådstartare
Är det någon som vet varför det har stängt? Det ligger ju så bra och fint och det var mycket hästar där för bara några år sedan och nu står det helt tomt med igenväxta hagar. Jag cyklar förbi ofta och funderar alltid över det då.

Åh, vad skönt att höra, jag trodde det var på väg åt andra hållet eftersom det står öde och det kändes så orimligt med det fantastiska läget mm.

Åh, vad skönt att höra, jag trodde det var på väg åt andra hållet eftersom det står öde och det kändes så orimligt med det fantastiska läget mm.

Ja när de hyfsade till hagarna så blev det bra. Mina första medryttarponnyer var uppstallade där, har ridit många rundor i det gamla, pyttelilla ridhuset :D Skitenkelt att ta sig till med buss osv.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Idag på morgonen (runt 9) var jag i hagen hos hästarna där ligger en stor lada längs sidan och bakom den våra grannars hus... 2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: Grazing
·
Gnägg Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter? Min... 2
Svar
24
· Visningar
1 420
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 914
Senast: jemeni
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 570
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka