Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej. Jag köpte min första egna häst för lite mer än ett och ett halvt år sedan, efter att ha ridit och hållit på med hästar i 15 år. En...
Hästmänniskan
Jag behöver lite tips och råd inför en kommande ridresa.
Är det någon här som varit på Irland och ridit en jakt?
Hur går det till?
Jag...
Ekonomi & Juridik
Om man köper en fastighet som är taxerad som lantbruksenhet utanför detaljplanerat område, vad kan man då förvänta sig vad det gäller...
Ekonomi & Juridik
Vilket försäkringsbolag tycker ni att man ska välja om man bara ska ha en veterinärvårdsförsäkring på en skogsmulle?
Motivera gärna...
Ekonomi & Juridik
För att göra en lång historia kort så har vi åkt in och ut på klinik i 6 månader med återkommande hälta. Vi har bytt veterinär 3 gånger...
Hästmänniskan
För ca ett år sen började jag få väldigt ont i ena knät vid ridning, ondast med hoppsadeln och lite kortare stigläder men kände av knät...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.