Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej Buke!
Som många vet så har mitt tidigare fodervärdskontrakt mellan mig och hästägaren varit långt ifrån optimalt. Nu väntas ny häst...
Hästmänniskan
Jag skall bygga om en liten lada till stall, jag har kollat begagnade boxar, men det ligger på ca 15 000 + och det är lite väl saftigt...
Ekonomi & Juridik
Hur tolkar man den här texten?
Avtalet gäller från och med den XXXX till och med den XXXX . Avtalet förlängs
automatiskt med 3 månader...
Ekonomi & Juridik
Hej! varnar för låååååångt inlägg men behöver lite "Push" just nu...
Har haft ett uppehåll från att vara hästägare på några år men...
Hästmänniskan
Jag ska praktisera i ett stall i östersund i fem veckor och vill få med mig hästen dit. Jag ska börja sista året i gymnasiet och är inte...
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.