@Minstral vad bra - äntligen ett lite vettigt svar som säger en del i sammanhanget. Det känns inte som du har fullblods vana utifrån det du skriver, iallafall är det inget jag skulle anse vara det, men där får vi ju enas att åsikter går isär isåfall osv. Men Kanske lite viktigt utifrån det att då illustrera såna saker innan man som du gjort, inte förefallet läsa tråden öht, och sen gå på med motorsåg dryghetsmässigt ang. vad man tycker utifrån ditt eget perspektiv, samtidigt som du förkunnar att du inte anser det vatten värt vad andra skriver i tråden.
Jag har inte tillfört dig några egenskaper öht, annat än hur du isåfall presenterat din ståndpunkt i tråden och sen förkunnat att andra men inte du, inte är vatten värda i fråga om kunskaper som delges i tråden, såvida de inte uppvisar "källor". Blir ju superkonstigt och oerhört oprofessionellt så självklart drar varje läsare isåfall konstateranden i fråga om slutsatser utifrån sånt, det gör du ju själv på precis samma sätt isåfall.
Och nej: vad tråden handlade om från början är faktiskt jätterelevant. Det är inte ngn Gnäggtråd, så därför är det högst relevant att den inte blir ngn sorts gnäggtråd utifrån det.
jag tycker återigen att du bör läsa igenom tråden, inkl vad du själv skrivit och svar du fått på det.
ang. kommentarer som inte har ngt i sammanhanget att göra ang. bukepolis osv - jag skippar det. Känns som sagt inte riktigt professionellt öht och framför allt inte så relevant eftersom kommentaren tydligen bottnar i ngt mindre sakligt. Jag har inget intresse av sånt öht, och ser gärna att vi håller oss till tråden som sagt.