Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vilken otrolig förvandling stallet har genomgått hade aldrig kunnat gissa att det var samma stall på bilderna .
Jaa men såhär ser mitt stall ut ^^
Observera taket som är påväg ner där i mitten
Gräva bort lite urusel betong
Taket hålls tillfälligt upp av lite träd och många många lass grus senare.
Bytt ut träden mot lyktstolpar dom kmr fö att stå kvar om typ 100 år, galvade och står nog stadigare än hela lagårn ;P
en av två uppbindningsplatser, här finns en duscharm och avlopp. Det här samma ställe som bilden ovan, fast några timmar senare Dörren bakom hästen är ut till gödselstacken, till höger är tork/tvättrummet samt utgång till lösdriften.
En av boxarna (byggde bara två då jag inte ska ha fler hästar, har haft tre tidigare men jag tänkte prova att ha ett liv utanför hästarna åxå ) Bakom hästen ser ni en dold dörr, det är direkt ut till dynghögen.
Andra boxen.
Jaa men såhär ser mitt stall ut ^^
Observera taket som är påväg ner där i mitten
Gräva bort lite urusel betong
Taket hålls tillfälligt upp av lite träd och många många lass grus senare.
Bytt ut träden mot lyktstolpar dom kmr fö att stå kvar om typ 100 år, galvade och står nog stadigare än hela lagårn ;P
en av två uppbindningsplatser, här finns en duscharm och avlopp. Det här samma ställe som bilden ovan, fast några timmar senare Dörren bakom hästen är ut till gödselstacken, till höger är tork/tvättrummet samt utgång till lösdriften.
En av boxarna (byggde bara två då jag inte ska ha fler hästar, har haft tre tidigare men jag tänkte prova att ha ett liv utanför hästarna åxå ) Bakom hästen ser ni en dold dörr, det är direkt ut till dynghögen.
Andra boxen.