Foder häst- får ingen kontakt med ägaren.

@Lobelia det jag avsåg med påståendet var att skulle ägaren dyka upp sedan trots att den enligt rapport varit "okontaktbar" osv enligt FV och åberopa att hästen sålts i andra hand osv, så skulle det nog inte vara särskilt troligt lättlöst utifrån att ngn annan tekniskt sett är ägaren till hästen, och det hela hade gått till rätten tveklöst, med väldigt många komplicerade turer i sammanhanget. och som du själv skriver - inte särskilt aktuellt i detta fallet som diskuteras oavsett, därav kommentaren.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 052
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 696
Senast: Reville
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 747
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Pusseltråden
  • Att curla eller inte curla sina barn