Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hejsan, är osäker på om man får skriva sånt här, här. Om inte, så kan väl en enskild person skriva till mig på mailen och hjälpa mig om...
Ekonomi & Juridik
Blir jätteglad för era åsikter.
Nu har jag hittat ponny jag vill ha, jättemysig herre på 20 år som inte alls lider av sin ålder. Den...
Ekonomi & Juridik
nej, jag ger upp, kan inte hitta någon tråd som handlar om detta... Har skaffat en häst nyligen (travare), som tidigare varit utleasad...
Ekonomi & Juridik
Har eget företag där jag hyr ut stallplatser. Jag hyr även ut hästar till turridning och håller en och annan lektion på dessa hästar...
Ekonomi & Juridik
Jag måste bara få skriva av mig nu!:mad: Jag lämnade in min dressyrsadel för omstoppning i början av sommaren då det var dags och hästen...
Ekonomi & Juridik
Hur hittar man ridsportförbundets stadgar? De har gjort en ny fin sida men tyvärr hittar jag ingen sökfunktion och efter att ha klickat...
Ekonomi & Juridik
Jag har skrivit en tråd innan om min kompis häst som har puls... Nu har vi kollat upp hennes försäkring och hon är liv.försäkrad för...
Ekonomi & Juridik
Jag är helt grön på det här med foderhäst, har bara varit medryttare tidigare, så här kommer lite enkla (dumma?) frågor till nån som har...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Har som vissa känner till, andra inte, så skaffade jag mig för 6 månader sedan en liten varmblodsvalack som inte längre kunde...
Ekonomi & Juridik
Jag sålde min häst förra månaden (privatperson till privatperson), nu ringde nya ägaren och hästen har tydligen varit halt i två veckor...
Ekonomi & Juridik
Jag och min sambo ska snart flytta till en gård som är helt perfekt för oss,
och för mina hästar trodde jag..
vi ska börja med att...
Ekonomi & Juridik
Fodervärden skrev på köpekontraktet,vi kryssade i rutan att hästen köps om den genomgår besiktningen. Den har gått igenom ua,och de...
Ekonomi & Juridik
En person jag känner har ett problem och jag funderar nu på ifall h*n kan råka illa ut.
I sommras tog denna person in några hästar på...
Ekonomi & Juridik
Jag har hört att vid en olycka med häst inblandad så är det ALLTID förarens fel. Oavsett om hästen inte är trafiksäker för 5 öre, går...
Ekonomi & Juridik
Blir inte klok av alla försäkringar som finns.
Varför är en häst som är född t.ex 2004 billigare att försäkra än en häst som är född...