Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hur hittar man ridsportförbundets stadgar? De har gjort en ny fin sida men tyvärr hittar jag ingen sökfunktion och efter att ha klickat...
Ekonomi & Juridik
Jag har skrivit en tråd innan om min kompis häst som har puls... Nu har vi kollat upp hennes försäkring och hon är liv.försäkrad för...
Ekonomi & Juridik
Jag är helt grön på det här med foderhäst, har bara varit medryttare tidigare, så här kommer lite enkla (dumma?) frågor till nån som har...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Har som vissa känner till, andra inte, så skaffade jag mig för 6 månader sedan en liten varmblodsvalack som inte längre kunde...
Ekonomi & Juridik
Jag sålde min häst förra månaden (privatperson till privatperson), nu ringde nya ägaren och hästen har tydligen varit halt i två veckor...
Ekonomi & Juridik
Jag och min sambo ska snart flytta till en gård som är helt perfekt för oss,
och för mina hästar trodde jag..
vi ska börja med att...
Ekonomi & Juridik
Fodervärden skrev på köpekontraktet,vi kryssade i rutan att hästen köps om den genomgår besiktningen. Den har gått igenom ua,och de...
Ekonomi & Juridik
En person jag känner har ett problem och jag funderar nu på ifall h*n kan råka illa ut.
I sommras tog denna person in några hästar på...
Ekonomi & Juridik
Jag har hört att vid en olycka med häst inblandad så är det ALLTID förarens fel. Oavsett om hästen inte är trafiksäker för 5 öre, går...
Ekonomi & Juridik
Blir inte klok av alla försäkringar som finns.
Varför är en häst som är född t.ex 2004 billigare att försäkra än en häst som är född...
Ekonomi & Juridik
Om man har en häst som inte har varit försäkrad på ca 2 år typ men vill försäkra den igen, finns uppgifterna kvar på hästen hos det...
Ekonomi & Juridik
Försäkrade hästen 26/8, och sen tar det ju 30 dygn innan den träder i krafft.. Alltså 26/9..
Jag har aldrig behövt åka till klinik och...
Ekonomi & Juridik
Hej,
Nu är det så att jag planerar att skaffa foderponny och har förstått hur viktigt det är att ha ett ordentligt kontrakt på hästen...
Ekonomi & Juridik
Vet ej om det är rätt forum.. :crazy: men ni får flytta annars!
frågan gäller ett korsningssto född 1997 (varmblod/fullblod) som jag...
Hundträning Jo, vi har pratat om det men jag vill helst inte. Jag "förstörde" min förra hund på grund av den press jag la på oss och hon fick aldrig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.