Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Är det SÅ dyrt att försäkra sin häst? Fick en chock när jag ringde till försäkringsbolaget idag... Hästen i fråga är ett 9årigt svenskt...
Ekonomi & Juridik
Jag undrar om minderårig verkligen får stå som hästägare? Måste inte målsman vara hästägare då? Någon som vet och gärna var jag kan...
Ekonomi & Juridik
Har ett problem, spelar ingen roll vart jag hamnar för jag tycker om båda ställena lika mycket, så jag tar det som är billigast. Kära...
Ekonomi & Juridik
Hejsan är ny på detta forum så vet inte riktigt hur det fungerar emn hoppas detta blir lätt.
Jag har i 6 månaders tid haft en c-poony...
Ekonomi & Juridik
På flera siter kan man läsa den norska "nyheten" om att tränare tar provision vid försäljning:
Men vad tycker vi i Sverige? Är det...
Ekonomi & Juridik
Hej allihopa, Jag har fått en häst!:) En gåva alltså men om jag vill ha skrivet papper på att jag har fått den, hur ska jag formulera...
Ekonomi & Juridik
Ska säga upp min boxplats då det inte fungerar för mig i det stallet.
Vill säga upp den skriftligt så att allt är i sin ordning men hur...
Ekonomi & Juridik
Någon som vet hur man ska göra?? Jag har köpt en häst, som problemhäst. Ägaren hade problem att hantera honom, men då jag sysslat med...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag ska ta en 5årig ponny på foder som inte är inriden och jag kommer då att utbilda den osv.
jag får stå för träningskostnader...
Ekonomi & Juridik
Håller på o sälja min ena häst nu och i annonsen har jag skrivit ett pris nu är det dock så att tre är intresserade av hästen så då har...
Ekonomi & Juridik
Nu går skam på torra land :mad:. En med angränsande mark till oss har stängt av en gammal skogsväg. Inte med ett led eller grind, utan...
Ekonomi & Juridik
Jag är förvirrad och förtvivlad. Jag har precis fått ett brev hem om att jag blivit uppsagd från mitt jobbomgående. Anledningen enligt...
Ekonomi & Juridik
och upprörd!
Hade ute veterinären i veckan som gav min häst sin andra botulismspruta. Kalaset skulle ha hamnat på 450 men jag hade bara...
Ekonomi & Juridik
Har min häst i ett stall där det står i avtalet att in/ut och alla fodringar ingår. Dock finns det en reservation om att när ägaren...
Ekonomi & Juridik
Kommer att bli medryttare åt en häst 2ggr/v. Ska 1 gång i månaden hjälpa till med utsläpp. Är det "normalt" att man betalar ca. 500 kr i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.