Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Som överskriften lyder... Kan jag sälja en häst för mer än vad den är försäkrad för? Jag köpte en häst för ett år sedan som jag inte...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Vi är 2 st tjejer som planerar att ha sommarponny/häst i sommar. Så vi skulle gärna veta lite vad det kostar med att ha dom på...
Ekonomi & Juridik
Hur har ni gjort vid köp av häst... har säljaren eller köparen betalat vet.besiktnigen eller har ni delat på den? Eller någon annan...
Ekonomi & Juridik
Vi ska snart flytta från Danmark till Sverige. Hästen ska såklart med, men vad gäller när man tar en häst från DK till SE? Jag flyttade...
Ekonomi & Juridik
Är på jakt efter ny häst. Jag vill gärna ha röntgen på hästen jag blir intresserad av. Vem står för kostnaden av röntgen ? köpare eller...
Ekonomi & Juridik
som några av er har sett så har jag ju hästköpar planer.
En kompis till mig är också sugen så vi spånade lite löst om att vi kanske...
Ekonomi & Juridik
Finns säkerligen fler sånna här trådar så jag får specificera några frågor:
Hur mkt pengar la du ut på utrustning och saker till din...
Ekonomi & Juridik
Hej. Hämtade hem min nya häst förra torsdagen (11/12), och vi skrev över försäkringen på mig utan att ändra något. Nu undrar jag om det...
Ekonomi & Juridik
Jag läser hela tiden om att köparen har en undersökningsplikt, och att det kan gå illa om man inte har kollat upp saker om hästen innan...
Ekonomi & Juridik
Jag måste tyvärr sälja min travarkille pga olika omständigheter och då han är en tämligen speciell kille har jag specifika krav som inte...
Ekonomi & Juridik
Jag har en häst som jag ska lämna ut på foder. Har hittat en perfekt fodervärd. Men nu har dom ingen möjlighet att hämta honom, jag kan...
Ekonomi & Juridik
Hovis var här idag, och normalt skor vi fbl runt om, med nya sulor fram varje gång, och verkar ungponnyn. Idag blev vi dock tvugna att...
Ekonomi & Juridik
Debatt om denna artikel?
http://www.atl.nu/Article.jsp?article=50410&a=Han%20vill%20f%E5%20bort%20h%E4sten%20ur%20allemansr%E4tten...