Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
hur säkert är det att sälja en billig häst utomlands?
har fått svar på en annons av en person från london. Har ett extremt lågt pris på...
Ekonomi & Juridik
Har ett varmblodssto som jag haft ute på foder hos en kompis ett år. I oktober frågade jag hur hon ville göra när kontraktet löpte ut i...
Ekonomi & Juridik
Det hela är väldigt barnsligt igentligen, det handlar om att vika täcken helt enkelt.
jag har i två år vikt på samma sätt. hålla med...
Ekonomi & Juridik
Fick hem min nya häst 11/12-08 och tog över den befintliga försäkringen.. Hästen är försäkrad i A***a, sedan föl, är 7 år.. Han har även...
Ekonomi & Juridik
Har min häst utlånad på foder sedan 2½ år och nu är det tänkt att han ska säljas istället, tyvärr inte till fodervärden. Vi har ett...
Ekonomi & Juridik
Kan en köpare häva ett köp pågrund av en unghästs temperament? På vilka grunder kan man häva ett köp av unghäst överhuvudtaget? Bara...
Ekonomi & Juridik
Har säkert hamnat lite fel, bara att be mig flytta om så är fallet! ;)
Efter år av tjatande så var det äntligen dags för mig att köpa...
Ekonomi & Juridik
Om jag står som ägare på min häst och även har kontrakt på det, kan mina föräldrar besluta om att hästen ska avlivas bara för att jag...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om denna tråden hamnar rätt men moderatorn får gärna flytta den annars.
Det är så att jag har fått min bil söndersparkad av...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Tänkte höra vad ni tycker är skäligt att betala som medryttare.
Hästen står i ett kollektivstall där det kostar 900 kr per box...
Ekonomi & Juridik
jag har läst lite på en tidigare tråd i ämnet men det handlar bara om stackars :angel:säljare som tvingats köpa tillbaka sin sjuka...
Ekonomi & Juridik
Hej! Vill bara höra hur ni hade gått till väga i denna situation.
Jag sålde en häst för ett tag sedan till en familj. Allt verkade...
Ekonomi & Juridik
Frågar åt en vän som är på väg att köpa en häst som står en bra bit bort.
Hästen ska skickas ned med transportfirma och kompisen undrar...
Ekonomi & Juridik
jag ska låna en häst på foder, och jag undrar då om det är Jag eller hästägaren som ska betala veterinär besiktningen innan hästen...
Ekonomi & Juridik
Såhär är det:
Min bonusdotter lånade en ponny den 22:a juni i år. Vi skrev ett kontrakt som gällde till den 22:a september och som...
Hundavel & Ras När jag letade ras nu för ett tag sedan läste jag ett antal hundrasböcker från början till slut och skrev ner alla raser jag var nyfiken...
Ekonomi & Juridik Min klippning och fetning.
Jag har haft en häst försäkrad hos Agria. Jag tog över hans försäkring (och uppgraderade den), och han var...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.