Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Ekonomi & Juridik jag känner en tjej som vi kan kalla för P. hon har en systerdotter som vi kan kalla för S. S har tagit sig ann två foderhästar och... 2
Svar
30
· Visningar
3 085
Senast: Andorra
·
E
Ekonomi & Juridik Jag skriver här för att jag känner mig totalt maktlös och kan behöva lite tips. Det är den sorgliga historien om Hur det kan gå när man... 2
Svar
24
· Visningar
3 008
Senast: Kockan
·
Ekonomi & Juridik Det faktum att jag inte har råd att ha häst stör mig så pass mkt att jag mer och mer börjat fundera på Hur jag skulle kunna finansiera... 2
Svar
35
· Visningar
3 127
G
Ekonomi & Juridik ja, min fråga är. vad står försäkringsbolagen för igentligen om hästen besöker klinik? du som har din häst försäkrad, och varit inne...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: Kirre
·
L
Ekonomi & Juridik Hej! Jag undrar om veterinären måste "döma ut" en häst som är långtidssjuk, ifall den inte är användningsbar pga skadan? Jag har vet...
Svar
3
· Visningar
1 113
M
Ekonomi & Juridik Jag har alltid drömt om att köpa en PRE, och nu så ska jag köpa en ny häst och ska försöka hitta nån ev från spanien. Ni som gjort det... 2
Svar
25
· Visningar
8 751
Senast: Abova
·
F
Ekonomi & Juridik Måste kolla om jag har gjort något galet, är helt offside när det gäller försäkringar. Köpte en kuse för 60.000:- igår. Denna häst... 2
Svar
35
· Visningar
2 922
Senast: hillevie
·
Ekonomi & Juridik Trådar dyker upp ideligen som handlar om människor som känner sig lurade på ett eller annat sätt vid både köp och försäljning av häst... 2
Svar
29
· Visningar
3 025
Senast: corzette
·
L
Ekonomi & Juridik hur säkert är det att sälja en billig häst utomlands? har fått svar på en annons av en person från london. Har ett extremt lågt pris på... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 313
Ekonomi & Juridik Har ett varmblodssto som jag haft ute på foder hos en kompis ett år. I oktober frågade jag hur hon ville göra när kontraktet löpte ut i...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: Liten
·
S
Ekonomi & Juridik Det hela är väldigt barnsligt igentligen, det handlar om att vika täcken helt enkelt. jag har i två år vikt på samma sätt. hålla med... 2
Svar
22
· Visningar
2 814
Senast: minternet
·
G
Ekonomi & Juridik Fick hem min nya häst 11/12-08 och tog över den befintliga försäkringen.. Hästen är försäkrad i A***a, sedan föl, är 7 år.. Han har även...
Svar
13
· Visningar
1 126
M
Ekonomi & Juridik jag har köpt mig en lite äldre kuse, en arabvallack som är helt frisk, fin och fräsch i kroppen. frågade om han var försäkrad men... 2
Svar
22
· Visningar
2 180
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Har min häst utlånad på foder sedan 2½ år och nu är det tänkt att han ska säljas istället, tyvärr inte till fodervärden. Vi har ett...
Svar
8
· Visningar
1 698
Senast: eldione
·
S
Ekonomi & Juridik Jag har planer på att låta importera en häst från Spanien. Är det någon som vet om det går att försäkra en sådan häst redan vid...
Svar
12
· Visningar
1 970
Senast: TwiggyM
·
B
Ekonomi & Juridik Har köpt ett sto för ett halvår sedan. Gick igenom klinikbesiktning u.a och alla papper iordning pass registreringsbevis etc... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 302
Senast: mik
·
Ekonomi & Juridik Kan en köpare häva ett köp pågrund av en unghästs temperament? På vilka grunder kan man häva ett köp av unghäst överhuvudtaget? Bara...
Svar
6
· Visningar
1 038
A
Ekonomi & Juridik Har säkert hamnat lite fel, bara att be mig flytta om så är fallet! ;) Efter år av tjatande så var det äntligen dags för mig att köpa... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 804
Senast: hästhandlarjävel
·
Ekonomi & Juridik Om jag står som ägare på min häst och även har kontrakt på det, kan mina föräldrar besluta om att hästen ska avlivas bara för att jag...
Svar
17
· Visningar
1 756
Senast: nepita
·
N
Ekonomi & Juridik Jag får generalisera min föregående fråga lite så den inte tas bort igen :) Jag ställer mig lite undrande. Många av annonserna om... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka