vågar jag sälja utomlands?

Sv: vågar jag sälja utomlands?

:rofl::rofl:
Precis så där såg mailet jag fick ut också förutom att där det står "item" står det "horse".....

Hej igen. Jag svarade så här när de ville att jag skulle ta emot deras check:

"Hello not so nice kelly...
You wont have to bother about a cheque.
We know what you are doing, a lot of swedish people have bad experience about your affairs. You are warned of at the internet

No deal. Bad luck. Go some other place and trick anyone else. Grrrrrrrrrrrr!"

Få se nu om de hör av sig.....
Carina

det var bara ett korsningsföl fjord/ varmblod

Intressant, jag foreslar att ni i stallet for att bara slanga det i paperskorgen tar kontakt med den svenska varianten av FBI (Som star for Federal Bureau of Investigation). Jag har ingen aning om vem det kan vara men kanske ring polisen.

Detta ar alltsa en kedja med folk som opererar over hela varlden, och massor av folk har faktiskt blivit lurade och star dar utan hast och ar skyldig banken massor.

Det enda satter att fa stopp pa detta ar att ta kontakt med myndigheter och ha copies pa all correnspondence samt information i ovrigt. Inte nog med att dessa personer gor brott mot internet lagar, det ar ocksa international fraudulenta activiteter, och det gar under Interpool.

Att bara ignorera det, tja som det ar sagt, "there is a sucker born every time you turn around"....
kat

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 084
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 582
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 639
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 463
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden