Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Skulle behöva lite tips om vad ni skulle göra i min sits..
Vet inte om all bakgrundsinfo är nödvändig, men ska försöka att inte dra ut...
Ekonomi & Juridik
Har ett underbart sto på foder sedan nov-08. Varför jag inte köpte utan tog på foder istället berodde på att jag inte var säker på att...
Ekonomi & Juridik
Idag har det snöat som attan här i Dalarna, mina hästar går på lösdrift, och den ena brukar inte ha täcken. Så när jag gick ut till dem...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som har tips på bra praktikplatser i Sverige? Jag har varit inne på HYNs hemsida och sökt lite men det är så svårt att veta...
Ekonomi & Juridik
Vad är skillnaden på att hyra en häst eller ha häst på foder? Jag funderar på att sälja min häst men han är mig så kär att jag helst...
Ekonomi & Juridik
Ni som har egen hästverksamhet.
Hur började ni med att sätta igång verksamheten?
Vad är viktigt att tänka på?
Går det att försörja...
Ekonomi & Juridik
Det ringde en tjej som frågade om praktik via arbetsförmedlingen.
Jag blev lite paff, har inte tänkt på det direkt då mitt företag är...
Ekonomi & Juridik
Håller ju på att rita på stall och funderar också på att bygga ett mindre ridhus, (40x20). Kostnaden för detta, (ridhuset), skulle nog...
Ekonomi & Juridik
Sitter och tänker lite på att kanske skaffa medryttare. har aldrig haft det förut eller varit det så tänkte bara fråga: brukar man...
Ekonomi & Juridik
Ska försöka få tråden att inte verka som en annons, för förmodar att det är därför den togs bort fortare än kvickt. Jag letar INTE efter...
Ekonomi & Juridik
Har ett ganska stort problem just nu!
Jag och min vännina köpte en häst av en tjej i september.
Hon hade inget hästpass, utan bara ett...
Ekonomi & Juridik
Vi har aldrig haft några problem med hästhatande grannar.
Men för 2 år sedan ungefär flyttade det hit ett par med hunduppfödning (iofs...
Ekonomi & Juridik
:)Hej!
Jag går i hästköpar tankar sedan jag har återuppväckt mitt hästintresse. Nu är det islandshästar jag rider och vill utvecklas...
Ekonomi & Juridik
Nu har man blivit lurad och indragen i en tvist.
Trist när inte säljare kan ta sitt ansvar och ta tillbaka sin sjuka häst, trots att...
Ekonomi & Juridik
Hej,
Jag har ett problem; Jag har så länge jag kan minnas velat ha en häst. Jag har såklart inte varit mogen för häst tidigare men...