Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Bestämde mej i dag att ta en promenad med hunden ute i skogen medans det än var något så när ljust.
Långt upp i skogen hör jag helt...
Ekonomi & Juridik
Var inne på djuskyddsmyndigheten, som ju inte ens finns längre. Men jag förstod alrig om man ska söka hos kommunen eller länstyrelsen...
Ekonomi & Juridik
Tycker ni det ska vara prisskillnad om man står på lösdrift eller vanlig uppstallning i box?
Om man tex har 4 hästar på lösdrift räcker...
Ekonomi & Juridik
Jag sålde min häst igår och hon åkte igår till nya ägaren.
Idag ringde nya ägaren och var helt förtvivlad för att hästen börjat väva...
Ekonomi & Juridik
Ni som har verksamhet och säljer t.ex. hö och foder hur lång tid efter att fakturan ska ha varit betald skickar ni påminnelse? Och tar...
Ekonomi & Juridik
Jag har en liten fundering....
Om alla i en styrelse vill att en person ska avgå, kan de då avsätta personen ifråga från sin position i...
Ekonomi & Juridik
Denna tråd hamnar lite mellan stolarna bland underforumen, så moderator - känn dig fri att flytta den!
Är just nu arg så jag kokar...
Ekonomi & Juridik
Klubben hyr klubblokalen av stallägaren
i kontraktet står det att alla reparationer ska stallägaren stå för.
Nu har klubbrummet fått...
Ekonomi & Juridik
Är det någon mer än jag som ska söka ky-utbildningen Företagande med häst på Biologiska Yrkeshögskolan i Skara till hösten? :laugh...
Ekonomi & Juridik
Hur skulle ni gjort?
Jag har ju sagt upp foderhästen och de skulle hämtat henne men det sket sig med stall. Har några veckor kvar på...
Ekonomi & Juridik
I stallet finns en ramp, drygt 2m hög där man ska köra upp dyngkärran.
Den hölls inte i bra skick utan var en isbana då jag i helgen...
Ekonomi & Juridik
Jag har tagit över ett jättefint sto som min syster fött upp, hon är Hispano-Arab (50% arab 50% andalusier). 3 år i år. Min syster...
Hästnyheter En ryttare döms till både böter och avstängning från tävling efter att ha ändrat uppgifter i hästens vaccinationsintyg. Disciplinnämnden...