Jag hoppas att de bjuder in mej till föräldramötet, jag har ju ochså barn som går på skolan/dagiset........
Hade 35an varit lite smart och kommit upp till mej med påsen med morötter i handen och frågat hade jag gladeligen knallat ned i hagen med henne och låtit henne mata hingsten, alla gånger!!!! Skulle behöva en bunt med små glada barn att klappa, krama och morota mina fem shettisar, men utan tillåtelse - never.
Jag gillar ungar, och jag vet hur man var i den åldern, man blev alldeles stjärnögd vid synen av en shettis.....
Det blir jag fortfarande i och för sej....
I och med att detta tydligen inte var den första gången det har hänt här i trakten att folk fått sina hästar utsläppta av ungar, kanske det är dags att införa hästkunskap och grannsämja på schemat.
När jag var liten var det inte så vanligt som nu att folk hade häst, i alla fall inte där jag bodde, så att faschinationen var total då kan jag ju haja, men nu när det finns kusar i varenda buske! (Bor mitt ute på bonnlandet)
Om det är den tjej jag
tror att det är (har inga belägg bara en misstanke) så får hon inte rida på grund av allergi i familjen, men det berättigar inte hennes beteende......
Återkommer med information om vad som händer härnäst.
Skönt i alla fall att jag blev tagen på allvar direkt, och inte avfärdades som missunsam idiot.....
//Red som bevakar hagen som om hon vore en rottweiler