Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har äntligen hittat en medryttare till min häst, och nu dyker det upp ett par frågor:
1) Betalning - vad är rimligt? Jag tänker mig...
Ekonomi & Juridik
Har en verksamhet med häst och vagnsturer. I dagsläget kan jag bara erbjuda turer då min sambo kan hjälpa till som medhjälpare. Men min...
Ekonomi & Juridik
Hur gör man om man vill starta en webbutik? Har hittat en återförsäljare i Indien. Hur gör man med frakten av varorna? De lär komma med...
Ekonomi & Juridik
Jag har en foderhäst, unghäst.
Jag kontaktade ägaren då jag var tveksam till hur vi trivdes ihop och hon berättade att hennes dotter...
Ekonomi & Juridik
hejsan
Ja funderar på att öppna eget. Har stort stall med stora hagar m.m.
Men hur ska man börja?, ska man börja lite förskigt tills...
Ekonomi & Juridik
Ni som hyr ut platser i lösdrift till " ridhästar" ( ej unghästar) och sköter utfodring +mockning.
Vilka erfarenheter har ni? Kommer...
Ekonomi & Juridik
Kostar det att röntga en häst? Vid köp tänkte jag då.. Vem betalar för det? Jag antar att det blir jag eftersom det är jag som vill göra...
Ekonomi & Juridik
HAr varit och tittat på en foderhädt. Ägaren i fråga har 2 hädtar och ska lämna ut denna pga att hon vill ha en tävlings häst och inte...
Ekonomi & Juridik
Jag har bara erfarenhet av IF, har alltid haft hästarna där.
Men funderar på om det finns något mer ekonomiskt alternativ?
Nu tycker...
Ekonomi & Juridik
har lite små funderingar
har fått erbjudande att börja jobba lite helger i ett travstall. detta är ett bra erbjudande eftersom det...
Ekonomi & Juridik
En snabb fråga,
Har alla hästar/ponnisar/raser ett id nummer eller chipnummer nu?
Tänker på kontrakt o sånt, där kan det ju vara bra...
Ekonomi & Juridik
Jag har en dröm som jag skulle vilja förverkliga !
En ponnyverksamhet med ridlekis,handikappridning för barn,dagläger. Från början i...
Ekonomi & Juridik
Jag har nu fått köpa ett Boj boggi släp från -93
för ett riktigt superpris :d
Har precis sålt min transport och skulle inte köpa ny...