Vart söker man tillstånd att hålla häst?

K

KLNF

Var inne på djuskyddsmyndigheten, som ju inte ens finns längre. Men jag förstod alrig om man ska söka hos kommunen eller länstyrelsen eller båda...

Sv: Vart söker man tillstånd att hålla häst?

Var inne på djuskyddsmyndigheten, som ju inte ens finns längre. Men jag förstod alrig om man ska söka hos kommunen eller länstyrelsen eller båda...

Hos Miljö-och Hälsoskyddskontoret, som fram till nyår låg hos kommunerna men nu har förflyttats på många ställen till Länstyrelsen.

Ring och fråga länstyrelsen, en baggis ;)

Loppz

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 700
Senast: Grazing
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 605
Senast: 13579vas
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 223
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 161
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?