hur mycket får en hästägare bestämma igentligen?

Sv: hur mycket får en hästägare bestämma igentligen?

nu har hon också påpekat om hur jag mockar och ryktar *suck*

Fråga henne vad problemet egentligen är? Jag tror det är nåt helt annat hon hänger upp sig (haha) på än täcken mm småsaker.

Fö hänger jag täcken som du gör, tycker det är lättare när de ska vikas ut igen, men vi har båda sätten i mitt stall.

Jag viker mina dubbelt på längden.. och sen hängs de på boxen.

Tycker att det är det bästa, det andra sättet blir täcket så tjockt.
Och vissa har tydligen svart att trycka ner dem ordentligt.
Räcker att det blåser till så ligger det på backen likt förbannat.
DÅ är det risk att det fastnar hästar.

Jag fattar faktiskt inte???
Vart är det hästen ska kunna fastna? Det är helt obegripligt för mig....:confused:
Så jag är faktiskt väldigt nyfiken på en förklaring :bump:

Håller med! :rofl:
Slänger oftast mina täcken över en ledig box eller täckes hängare där ligger dom bra tills jag skall ha dom nästa gång.

He he he....lite liknande kan det bli här också (stackars min kära stallkompis....) Är det bråttom och det är ett lortigt täcke så blir det antingen uppslängt eller hopknölat någonstans där det inte är alltför mycket ivägen (inte i stallet dock utan i annat utrymme....) till dess att jag kommer ihåg att ta hand om det. ;)

// M

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 463
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 639
Senast: Lavinia
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 196
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur