Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om man har en häst som inte har varit försäkrad på ca 2 år typ men vill försäkra den igen, finns uppgifterna kvar på hästen hos det...
Ekonomi & Juridik
Försäkrade hästen 26/8, och sen tar det ju 30 dygn innan den träder i krafft.. Alltså 26/9..
Jag har aldrig behövt åka till klinik och...
Ekonomi & Juridik
Hej,
Nu är det så att jag planerar att skaffa foderponny och har förstått hur viktigt det är att ha ett ordentligt kontrakt på hästen...
Ekonomi & Juridik
Vet ej om det är rätt forum.. :crazy: men ni får flytta annars!
frågan gäller ett korsningssto född 1997 (varmblod/fullblod) som jag...
Ekonomi & Juridik
Har ingen aning om tråden ligger rätt, annars kanske moderator kan flytta den?
Nu till min fråga:
Har min häst på foder, och p.g.a...
Ekonomi & Juridik
Jag har lite sadlar som är till salu och flera ringer och vill hämta sadeln/sadlar och ta hem och prova och sedan lämna tillbaka om de...
Ekonomi & Juridik
Jag skriver med nytt nick för att inte riskera att hänga ut någon, i hopp att en klok Bukefalist eller två kan ge råd i situationen...
Ekonomi & Juridik
Hejsan.
Skulle vara intresant att ta upp diskutionen om man som hyresgäst i ett stall ska finnas sig i allt? Ska man det om man står...
Ekonomi & Juridik
hur mycket får ni betala för idkontroll på en häst?
Kan vara lite kul att jämföra var det är billigast.
Jag gav 1600 kr för 2 hästar...
Ekonomi & Juridik
Jag skriver under anonymt nick.
Jag blir så less på allt tjafsande i stallet, från stallägarens sida. Det verkar dessutom bara vara...
Ekonomi & Juridik
Hejsan! Hoppas att denna tråden ligger rätt. I alla fall så undrar jag ifall det verkligen stämmer att man inte kan ändra en försäkring...
Ekonomi & Juridik
För att göra lång historia kort...
Person x ville sälja omgående o ställde hästen på transporten innan den ens var betald el några...
Ekonomi & Juridik
Är i hästköpartankar igen....(får svar om lånet i nästa vecka)
Läser annonser mest hela tiden och har kommit fram till att jag kan få...