Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har hyrt en häst som jag eventullt får köpa efter uthyrningstiden är slut. Men hon är t-märkt för spatt. Hur skulle ni göra? Vad finns...
Ekonomi & Juridik
Mín ponny skadade sig i somras och veterinären var till oss vid 5 tillfällen. Sluträkningen blev 7000:- jag får 1300:- från försäkringen...
Ekonomi & Juridik
Ska inom kort bygga stall på vår jordbruksfastighet.
Stallet skall användas till mina två avelston.
Förhoppningsvis så får jag ett-två...
Ekonomi & Juridik
Ska sälja min häst idag,och jag kommer få nästan full betalning,resten kommer att sättas in den 25/9,så frågan är hur jag ska göra med...
Ekonomi & Juridik
Om man vill skriva in prövotid i ett köpekontrakt och vilka villkor som gäller under den, går det att göra på ett vanligt köpekontrakt...
Ekonomi & Juridik
hur gör man med hästens försäkring när man byter ägare? Säger jag upp försäkringen och nye ägaren ordnar ny? Eller skriver man bara över...
Ekonomi & Juridik
Och hur ser eran ekonomi ut? Hur mycket pengar måste man egentligen ha för att ha råd med häst i exp-vis stockholm? Nu menar jag inte i...
Ekonomi & Juridik
Ok, just nu vill jag strypa vår djurskyddsinspektör med mina bara händer. Jag har ringt henne i torsdags om att en fånghäst i närheten...
Ekonomi & Juridik
Suck, nu behöver jag hjälp med ett problem jag har med försäkringen på mitt föl...
Börjar från början..
Har ett sto på foder som av...
Ekonomi & Juridik
I senaste Ridsport, nr 16, togs ett ämnet angående hur man gör ekonomiskt som medryttare. Det har troligen varit uppe här också en hel...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om tråden hamnat rätt men annars får någon vänlig moderator flytta den :D
Jo det e så här att jag för tre år sedan hade en...
Ekonomi & Juridik
Tyvärr verkar de omöjligt att få tag på en advokat så här på en fredag eftermiddag så ni kanske kan hjälpa mig.
I korthet problemet...
Ekonomi & Juridik
Jag har i alla år haft Agria eller Sveland till mina hästar, och varit nöjd och belåten med dem.
Nu så 'nye' herrn var försäkrad i...
Ekonomi & Juridik
Skriver med ett anonymt nick av olika anledningar.
För några månader sedan lejde jag en firma att utträtta en del markarbeten hemma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.