Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Det är så att jag nu ska lämna ut min häst på foder och ev senare köp.
Det jag funderat lite på är hur ni som gått tillväga på samma...
Ekonomi & Juridik
Bor på en gård där jag delvis kommer att jobba i höst. Min arbetsgivare är känd för att vara duktig på att pressa på en arbete så jag...
Ekonomi & Juridik
Jag har två shetlandsvalacker.
Den ene har jag ägt sedan han var sex månader, han är två och ett halvt nu. På dessa år har han varit...
Ekonomi & Juridik
Jag sålde en lättriden, nybesiktigad häst för 2 mån sen. Ägaren ringde precis och sa att hästen inte går att rida pga istadighet och...
Ekonomi & Juridik
Efter en ridolycka på en hopptävling i onsdags som resulterade i hjärnskakning gick min hjälm o mina stövlar sönder. Hjälmen är ju bara...
Ekonomi & Juridik
Jo har en fråga angående när man är inhyrd i ett stall osv.
Jag står inhyrd med två hästar i ett litet stall, bara jag som är inhyrd...
Ekonomi & Juridik
Har haft en ponny i ca 7 år som jag ridit och tävlat upp till LB i hoppning och dressyr. Men tillsut bleb hon sjuk, hon fick någon form...
Ekonomi & Juridik
Min ponny har fått diagnosen cushing vilket innebär livslång medicinering. Hon kommer aldrig kunna få föl mer. Medicinen till henne är...
Ekonomi & Juridik
Då valacken eventuellt kommer ut till fodervärd nu denna veckan, så har jag lite funderingar angående hans pass.
Är det jag som ägare...
Ekonomi & Juridik
Har nu hittat en toppenhäst och väntar nu på att hon ska komma hem!
Eftersom hon kostar 25 000 kr så vill jag ha en prövotid på några...
Ekonomi & Juridik
Vet någon om det finns "färdiga" Halvfodervärds kontrakt att köpa??
Ska ha halvfodervärd på min häst och vill gärna skriva kontrakt då...
Ekonomi & Juridik
Hej,
Jag har köpt ett Danskt Varmblod via ett försäljningsstall i Sverige. Fick hjälp att skicka in pappren för ägarbyte. Nu har det...
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.