Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Fick i dagarna brev från Agria att de godkänner Hazzes strålbensfraktur och betalar ut ett livvärde när han är avlivad. Kruxet är dock...
Ekonomi & Juridik
flyttade hästen i lördags till ett nytt stall. vi har nu inte riktigt umgåtts den senaste månaden så nu är det självklart en massa...
Ekonomi & Juridik
Sambon och jag jobbar heltid båda två, han skift.
I dagsläget har vi tre hästar, varav två rids eller körs två-tre gånger i veckan...
Ekonomi & Juridik
Har efter att min egen häst blivit utdömd förra året bestämt mig för att börja rida lite smått igen. Är småbarnsförälder och känner att...
Ekonomi & Juridik
Ska göra högskoleprovet här nu den 25:e oktober för att sedan söka in till polishögskolan!
Och hur mkt jag än vrider och vänder så...
Ekonomi & Juridik
Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur...
Ekonomi & Juridik
Vet ej om tråden ligger där den ska ( vänligen flytta den annars)
Om man hjälper en person "svart" med lov om betalning dagen efter...
Ekonomi & Juridik
det pågår ju ständigt heta diskutioner här på buke gällande medryttare
men det jag funderar på är lite vad gäller i fall medryttaren...
Ekonomi & Juridik
Vill och ska köpa häst. Ekonomin säger att en häst på max 20000kr har jag råd med just nu. Hjärtat skriker häst men huvudet talar om för...
Ekonomi & Juridik
Vad ska man tänka på? Vad händer om hästen vrickar sig, blir halt när man har varit ute och ridit? Skriver man kontrakt? Är det vanligt...
Ekonomi & Juridik
Att hålla häst är inte det billigaste direkt! Och då tänker man att folk som har häst har bra med pengar och bör då mer eller mindre ha...
Ekonomi & Juridik
Jag har hamnat i mitten av en stalltvist.:cry:
Ska försöka förklara ytligt för att komma fram till det jag undrar.
Förra året fick...
Ekonomi & Juridik
Jag har precis blivit medryttare på en 5årig valack. Jag ska ha han 3 dagar i veckan för 400 kr i månaden.. jag har letat efter en häst...
Hästnyheter Sophie Jahn växte upp i utsatthet och när vuxenvärlden svek blev hästarna hennes räddning. Här berättar hon vikten av att våga prata och...