Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur...
Ekonomi & Juridik
Vet ej om tråden ligger där den ska ( vänligen flytta den annars)
Om man hjälper en person "svart" med lov om betalning dagen efter...
Ekonomi & Juridik
det pågår ju ständigt heta diskutioner här på buke gällande medryttare
men det jag funderar på är lite vad gäller i fall medryttaren...
Ekonomi & Juridik
Vill och ska köpa häst. Ekonomin säger att en häst på max 20000kr har jag råd med just nu. Hjärtat skriker häst men huvudet talar om för...
Ekonomi & Juridik
Vad ska man tänka på? Vad händer om hästen vrickar sig, blir halt när man har varit ute och ridit? Skriver man kontrakt? Är det vanligt...
Ekonomi & Juridik
Att hålla häst är inte det billigaste direkt! Och då tänker man att folk som har häst har bra med pengar och bör då mer eller mindre ha...
Ekonomi & Juridik
Jag har hamnat i mitten av en stalltvist.:cry:
Ska försöka förklara ytligt för att komma fram till det jag undrar.
Förra året fick...
Ekonomi & Juridik
Jag har precis blivit medryttare på en 5årig valack. Jag ska ha han 3 dagar i veckan för 400 kr i månaden.. jag har letat efter en häst...
Ekonomi & Juridik
Jag hämtade hem min häst efter fler kontraktsbrott.
Jag ville bara ha hem henne och nu när allt landat så vill inte jag vara en lika...
Ekonomi & Juridik
YESPEX! Nu har jag mejlat TV4 om att jag tycker dom border uppmärksamma straffen för djurplågeri vs. typ människoplåger och andra brott...
Ekonomi & Juridik
Har hästen ute på annons och har lite småpanik för att bli av med henne innan flytten.
Har 2 intresserade som vill provrida och en...
Ekonomi & Juridik
Nu har jag för andra året i rad stängslat ett större område som används som bete på sommaren. Hästarna brukar gå där 4 veckor per år...
Ekonomi & Juridik
jag visste inte vart jag skulle placera denna tråd..
men ni som har era hästar försäkrade i Folksam får gärna svara på några frågor...
Ekonomi & Juridik
Jag har hittat en ponny som verkar passa mej. Lugn och go och som gillar att bli riden på skogspromenader. Jag ska ha henne på prov i 2...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.