Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
266
Senast: Muvo
·
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Muvo
·
Hästmänniskan Ursäkta på förhand för frustrerat gnäll... Det bubblar bara över ibland. Men jag förstår mig verkligen inte på det här med folk som...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 846
Hästmänniskan Hej Vår stallägare är ofta arg och otrevlig. Mina vänner säger att det är vanligt. Jag har bara bott i små stall tidigare, där ägarna...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
12 753
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan ThermoBar har jag hört bra om, men de kostar ju svettigt mycket. Såg att Bole hade något liknande. Visserligen bara 65 liter (jfr med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
37 806
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Börjar fundera på att inom något år flytta på mig ner till västkusten och min egen bostadssituation är rätt lätt att lösa men hur är det...
2
Svar
20
· Visningar
4 448
Senast: RubinNovak
·
Hästmänniskan Jag sitter och funderar på hur mycket som är vettigt att ta betalt för inridning av en unghäst. Hästen i fråga står hos uppfödaren, jag...
Svar
19
· Visningar
12 680
Senast: Kirie
·
Gnägg Han blev ju en legend verkligen, otroligt känd och älskad av hela världen. Men finns det någon häst som tävlar idag som kan mäta sig med...
2
Svar
39
· Visningar
4 386
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Hej alla läsare! Jag vill ha lite åsikter och erfarenheter om att studera och äga häst. Tar studenten den 6e juni och min foderhäst som...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 477
Senast: nullo-modo
·
Gnägg Hej! Någon mer än jag som minns den dokumentära tv-serien "Min vän hästen" som gick på svt i början av 1980-talet? Originaltiteln var...
Svar
1
· Visningar
975
Senast: Roheryn
·
Anläggning Nån som testat en sån här? Tycker det verkar bra att hinken går att ta ur den isolerade delen...
Svar
0
· Visningar
1 118
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan finns det något man kan göra åt det? Förutom att bygga trästaket då? Vilket det får bli till våren när tjälen gått ur jorden. Men hur...
Svar
16
· Visningar
2 870
Senast: hoppeloppe
·
Gnägg En av våra hästar är en väldigt röd flaxfux/linfux. Ni som har denna färgen på häst, vilken färg på utrustningen tycker ni hästen passar...
Svar
13
· Visningar
3 851
Ekonomi & Juridik Pja, högen av förbrukade hästskor efter alla hästar har bara växt på hög sista 4 åren:angel: ;), så nu undrar jag nyfiket vart ni gör av...
2
Svar
34
· Visningar
22 267
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan HEJ. Min pappa och jag diskuterade hur vida han kan dra en häst i enkel släp. Han har A,B,C-kort. Jag är enormt förvirrad av...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 227
Senast: spinxx
·
Ekonomi & Juridik Hästen utlovades av säljaren vara helt okompliserad i all hantering och ridning. Köparen tog hem hästen på prov en månad, hästen...
Svar
11
· Visningar
2 054
Senast: tara
·
Gnägg ... in på hästmarknad.hästnet.se :arghh: Vad är det för fel? Nu är hela nyårsafton förstörd! :D
Svar
5
· Visningar
1 110
Senast: Plantan
·
Hästmänniskan Jag undrar vilka hästraser som är kända för att ha hög mankhöjd? Förutom olika Kallblod. Tips till framtida hästköp! :) Undrar också om...
2
Svar
28
· Visningar
4 232
Senast: lizan
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalister! Jag befinner mig, enligt mig, i en svår situation just nu och jag vet inte riktigt om jag ska ta höger eller...
Svar
17
· Visningar
2 781
Senast: Maoam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Färg
  • Min arga lilla hund.
  • Osäker och rädd hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp