Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Idag hörde jag på radion om ett "fantastiskt" erbjudande, att man kunde köpa en 25kg spånbal för endast 60kr/st. Då började jag fundera...
2
Svar
26
· Visningar
3 810
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Jag har fått en ny stallkompis. En vuxen men tyvärr omdömeslös person. Hen började sin karriär i stallet med att ta in 2 stora hästar...
10 11 12
Svar
232
· Visningar
24 152
Senast: Messy
·
Gnägg :bump::bump::bump: Det är Söndagmorron
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Plantan
·
Gnägg http://www.horsecollaborative.com/10-different-types-horse-owners/ Vilken typ är du? :D
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: sthu
·
Hästmänniskan Ja, det finns ryttare som beter sig utöver ridningen. Som klagar på andra och tror att man är världsbäst och trycker ner alla andra. Dom...
Svar
11
· Visningar
2 407
Hästmänniskan Vilse i bildjungeln! Har just nu en liten skruttig Saab 9000 som passar mig fint. Trogen och startar alltid och funkar fint att dra...
Svar
19
· Visningar
1 250
Svar
0
· Visningar
240
Senast: myzzan
·
Anläggning Har en liten shettis som ska få stå i en storhästbox, men vill att han ska kunna titta ut. Blir ju helt isolerad annars därinne. Boxen...
2
Svar
23
· Visningar
5 812
Senast: Lindsen
·
Ekonomi & Juridik Lånade ut min häst på foder för en månad sen. Läst många skräckhistorier vad gäller fodervärdar så jag var verkligen noga och tydlig i...
Svar
15
· Visningar
2 721
Senast: hoppeloppe
·
Gnägg Jag har inte provridit en häst på massor av år, men nu är det dags :nailbiting: Eftersom jag i stort sett aldrig rider andra hästar än...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Miljon
·
Ekonomi & Juridik Det är ca 10 år sedan jag sålde en egenuppfödd unghäst, men nu är det dags igen ...Då sålde jag ponnyhästar 3-6 år i prisklass 20-45 000...
Svar
14
· Visningar
2 933
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Satt och bläddrade i min hästs pass idag, och blev lite fundersam. Eller så är det kanske bara jag som krånglar till tankarna för mig...
Svar
9
· Visningar
1 734
Senast: lil-sis
·
Gnägg Jag kan ju knappast vara den enda här som har en korsning ;) Så jag tänkte, varför inte en korsningstråd? Hittade nämligen inte någon...
2
Svar
30
· Visningar
4 544
Senast: Novalisa
·
Gnägg Är det någon som vet något om vad det blir för clinic i år? Finns ingen info på hemsidan än...
Svar
0
· Visningar
625
Senast: Pancakes
·
Gnägg Hej! Jag köpte för någon månad sen en ny häst som heter Favoriet (franskt uttal). Hon har gått under namnet Favorit eller Favoriten, men...
Svar
15
· Visningar
1 737
Senast: Aliah
·
Hästmänniskan Jag har på senaste tiden befunnit mig en del i ett stall där utevistelse för hästarna hanteras annorlunda än vad jag är van vid, och...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 908
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Vad är det med folk som sätter ut annonser om hästar till salu men inte skriver vad det är för höjd och ras?! Förväntas man ha så ett så...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 777
Senast: Plantan
·
Gnägg Fick en glad överraskning när jag letade efter Kalle Anka:) Har vi hästnördar fått en julklapp av SVT kanske?:D God jul! :banana::bump:
Svar
14
· Visningar
6 844
Senast: Sporthorse
·
Gnägg Bara för att drömma lite ^_^, har alltid velat ha en lugn och trygg liten Kör häst att skoggsmulla lite med och ev träna dressyr med :)...
2
Svar
32
· Visningar
2 440
Senast: Centaur
·
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Muvo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp